Besprijekorno iskustvo digitalne zabave najprije stiže u EQS i S-klasu
Mercedes-Benz i ZYNC do kraja 2022. godine namjeravaju omogućiti pristup optimiziranom digitalnom iskustvu zabave u automobilu. Tehnološka tvrtka sa sjedištem u Kaliforniji osigurat će za Mercedes prvu u svijetu implementaciju svoje vrhunske platforme za digitalnu zabavu u automobilu.
Objedinjavanjem širokog spektra digitalnog sadržaja kojeg imaju u vlasništvu i sadržaja treće strane ZYNC će osigurati platformu kao i sučelje između partnera u sadržaju i postojećeg kompatibilnog Mercedes-Benz hardvera.
Cilj partnerstva je pružiti korisnicima besprijekorno iskustvo digitalne zabave prilagođeno jedinstvenom okruženju unutar Mercedes-Benza, uz maksimiziranje prednosti UI/UX tehnologija tvrtke kao što je MBUX Hyperscreen.
Putem ZYNC-a kupci Mercedes-Benza moći će pristupiti širokom rasponu renomiranih globalnih i lokalnih streaming usluga trećih strana. Prva primjena ZYNC-a u Europi planirana je za kraj ove godine u Mercedesu EQS i u S-klasi, a uvođenje u daljnje modele i tržišta planirano je za 2023. godinu.
Bilo da se radi o vijestima, sportu, emisijama ili filmovima većina ljudi svoj omiljeni streamirani sadržaj većinu vremena konzumira putem mobilnog uređaja ili televizije. Međutim, okruženje unutar Mercedes-Benza predstavlja specifičan niz uvjeta koji nude priliku za pružanje impresivnog kinematografskog doživljaja audio-vizualnog sadržaja.
Ti uvjeti variraju od veličine, formata i položaja zaslona i prilagođenog rasporeda zvučnika do vrste sadržaja i načina navigiranja. Usredotočujući se isključivo na okolnosti unutar automobila, ZYNC platforma se neprimjetno integrira s Mercedes-Benz hardverom kao i sadašnjim i budućim operativnim sustavima kako bi isporučila sadržaj na način koji maksimizira audio-vizualni osjećaj, angažman i jednostavnost korištenja.
ZYNC pruža video streaming, sadržaj na zahtjev, interaktivna iskustva, lokalno video programiranje, sport, vijesti, igre i još mnogo toga kroz jedinstveno korisničko sučelje. Više od 30 streaming usluga dostupno je od vrhunskih globalnih, regionalnih i lokalnih partnera, s dodatnim partnerima i kanalima koji se kontinuirano integriraju putem zraka (over the air).
Izvor: Mercedes-Benz AG – Communicati/MediaPortal Daimler AGVećina ovih kanala je uključena i nije potrebna pojedinačna pretplata za korištenje. Preduvjet za ZYNC je aktivan Mercedes-Benz me račun uz MBUX Entertainment Package, koji je trenutno besplatan godinu dana od rezervacije, a zatim se uz naknadu može produžiti na portalu Mercedes me (moguća su odstupanja u pojedinim zemljama).
Sigurnost u vožnji
Kada je vozilo u pokretu, usluge streaminga su ograničene, npr. na zaslone putnika ili zvuk samo u skladu s lokalnim tržišnim propisima. Gledajući u budućnost, Mercedes-Benz je spreman za korištenje video streaminga dok je automobil u pokretu gdje postoji odobrenje za uvjetno automatiziranu vožnju razine 3.