DRUGAČIJI DOŽIVLJAJ ZABAVE U AUTOMOBILU: Spojit će hardver i softver | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

DRUGAČIJI DOŽIVLJAJ ZABAVE U AUTOMOBILU: Spojit će hardver i softver

Besprijekorno iskustvo digitalne zabave najprije stiže u EQS i S-klasu

 Mercedes-Benz i ZYNC (1).jpg Izvor: Mercedes-Benz AG – Communicati/MediaPortal Daimler AG

Mercedes-Benz i ZYNC do kraja 2022. godine namjeravaju omogućiti pristup optimiziranom digitalnom iskustvu zabave u automobilu. Tehnološka tvrtka sa sjedištem u Kaliforniji osigurat će za Mercedes prvu u svijetu implementaciju svoje vrhunske platforme za digitalnu zabavu u automobilu.

Objedinjavanjem širokog spektra digitalnog sadržaja kojeg imaju u vlasništvu i sadržaja treće strane ZYNC će osigurati platformu kao i sučelje između partnera u sadržaju i postojećeg kompatibilnog Mercedes-Benz hardvera.

Cilj partnerstva je pružiti korisnicima besprijekorno iskustvo digitalne zabave prilagođeno jedinstvenom okruženju unutar Mercedes-Benza, uz maksimiziranje prednosti UI/UX tehnologija tvrtke kao što je MBUX Hyperscreen.

 Mercedes-Benz i ZYNC (2).jpg Izvor: Mercedes-Benz AG – Communicati/MediaPortal Daimler AG

Putem ZYNC-a kupci Mercedes-Benza moći će pristupiti širokom rasponu renomiranih globalnih i lokalnih streaming usluga trećih strana. Prva primjena ZYNC-a u Europi planirana je za kraj ove godine u Mercedesu EQS i u S-klasi, a uvođenje u daljnje modele i tržišta planirano je za 2023. godinu.

Bilo da se radi o vijestima, sportu, emisijama ili filmovima većina ljudi svoj omiljeni streamirani sadržaj većinu vremena konzumira putem mobilnog uređaja ili televizije. Međutim, okruženje unutar Mercedes-Benza predstavlja specifičan niz uvjeta koji nude priliku za pružanje impresivnog kinematografskog doživljaja audio-vizualnog sadržaja.

Ti uvjeti variraju od veličine, formata i položaja zaslona i prilagođenog rasporeda zvučnika do vrste sadržaja i načina navigiranja. Usredotočujući se isključivo na okolnosti unutar automobila, ZYNC platforma se neprimjetno integrira s Mercedes-Benz hardverom kao i sadašnjim i budućim operativnim sustavima kako bi isporučila sadržaj na način koji maksimizira audio-vizualni osjećaj, angažman i jednostavnost korištenja.

ZYNC pruža video streaming, sadržaj na zahtjev, interaktivna iskustva, lokalno video programiranje, sport, vijesti, igre i još mnogo toga kroz jedinstveno korisničko sučelje. Više od 30 streaming usluga dostupno je od vrhunskih globalnih, regionalnih i lokalnih partnera, s dodatnim partnerima i kanalima koji se kontinuirano integriraju putem zraka (over the air).

 Mercedes-Benz i ZYNC (3).jpg Izvor: Mercedes-Benz AG – Communicati/MediaPortal Daimler AG

Većina ovih kanala je uključena i nije potrebna pojedinačna pretplata za korištenje. Preduvjet za ZYNC je aktivan Mercedes-Benz me račun uz MBUX Entertainment Package, koji je trenutno besplatan godinu dana od rezervacije, a zatim se uz naknadu može produžiti na portalu Mercedes me (moguća su odstupanja u pojedinim zemljama).

Sigurnost u vožnji

Kada je vozilo u pokretu, usluge streaminga su ograničene, npr. na zaslone putnika ili zvuk samo u skladu s lokalnim tržišnim propisima. Gledajući u budućnost, Mercedes-Benz je spreman za korištenje video streaminga dok je automobil u pokretu gdje postoji odobrenje za uvjetno automatiziranu vožnju razine 3.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI