PRVI MUSTANG NA STRUJU: Stigao je u Hrvatsku, 'stotku' lovi za samo 3,7 sekundi | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PRVI MUSTANG NA STRUJU: Stigao je u Hrvatsku, 'stotku' lovi za samo 3,7 sekundi

Autor Krunoslav Ćosić

Fordov električni SUV Ford Mustang Mach E GT isporučuje 487 KS, a u kabini se nalazi veliki ekran od 15,5 inča

 Ford Mustang Mach E GT (12).JPG Izvor: Ivan Klekar/(c)Ivan Klekar 2013 / www.facebook.com/Iklex

Ima okretni moment veći od bilo kojeg serijskog Fordovog cestovnog vozila ikad ponuđenog kupcima u Europi! Uz čak 860 Nm okretnog momenta električni pogon iz dva AC motora i MagneRide ovjes, Pirelli gume 245/45 R20 po mjeri, Untamed Plus, novi način rada kočenja s Brembo kočnicama dovest će vas do pravog uzbuđenja.

Standardni prilagodljivi ovjes MagneRide posebno je prilagođen europskim cestama i očekivanjima vozača. Sustav elektronički kontrolira magnetoreološku tekućinu unutar prigušivača kako bi u stvarnom vremenu reagirao na promjenjive uvjete na cesti i kako bi mogao neprimjetno prilagoditi karakter vozila u skladu s odabranim načinom vožnje.

 Ford Mustang Mach E GT (11).JPG Izvor: Ivan Klekar/(c)Ivan Klekar 2013 / www.facebook.com/Iklex

S mjesta do 100 km/h Ford Mustang Mach E GT stiže za samo 3,7 sekundi što ga čini Fordovim europskim petosjedom s najvećim ubrzanjem ikad. Iako ima pogon na sve kotače i električni baterijski pogon od 88 kWh, veći udio okretnog momenta nalazi se na stražnjim kotačima nego kod ostalih inačica Mustanga Mach-E s pogonom na sve kotače.

Gume za jedan inč šire od standardnih kotača (kotač širine 8 inča i promjera 20 inča) su posebno razvijene za ekstremni okretni moment te uz novi način rada Untamed Plus, osmišljen da pomogne vozačima u uravnoteživanju izlazne snage na stazi radi dosljednosti vremena kruga, omogućuje istovremeno prilagođavanje trakcije i kontrole stabilnosti radi uzbudljivijeg iskustva vožnje tamo gdje to dopuštaju propisi i uvjeti. Brembo ventilirani prednji kočioni diskovi promjera 385 mm najveći su od svih Mustang Mach-E modela.

 Ford Mustang Mach E GT (7).JPG Izvor: Ivan Klekar/(c)Ivan Klekar 2013 / www.facebook.com/Iklex

Sportska sjedala Ford Performance, standardni 20-inčni aluminijski naplatci, ekskluzivne boje Grabber Blue i Cyber Orange i jedinstveni dizajn karoserije dodatno ističu elegantni i snažni dizajn vrhunskog SUV-a uz zadržavanje nepogrešivih potpisa najprodavanijeg svjetskog sportskog automobila.

S jednim punjenjem baterija od 88 kWh pruža do 500 km voznog dosega, prema WLTP mjerenju, a punjenje do 150 kW može dodati prosječno 99 km dometa vožnje za približno 10 minuta punjenja i napuniti od 10 do 80 posto kapaciteta baterije u približno 45 minuta.

Tech strana vozila

Nije samo ekstremno brz i zanimljiv u vožnji - unutar prostrane, ergonomske kabine Ford Mustang Mach E GT ima 15,5-inčni full HD zaslon osjetljiv na dodir te podržava Fordovu sljedeću generaciju SYNC komunikacijskog i zabavnog sustava koji zapravo uči iz ponašanja vozača.

Ugrađen je zvučni sustav B&O s 10 zvučnika. Hands-free tehnologija vrata prtljažnika omogućuje pojednostavljeni pristup zadnjem prtljažniku od 402 litre. Iznad glava vozača i putnika može se odabrati opcijski panoramski stakleni krov.

Standardne napredne tehnologije pomoći vozaču omogućuju vožnju bez napora, uključujući inteligentni prilagodljivi tempomat sa Stop & Go funkcijom i centriranjem traka, sustav za zadržavanje prometnog traka s pomoćnim sustavom za mrtvi kut, aktivnu pomoć pri parkiranju 2.0 i sustav za pomoć pri sudaru s automatskim kočenjem u nuždi.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI