Nakon sportske limuzine EQE i luksuzne limuzine EQS najavljena je i SUV verzija velikog S modela
Mercedes-Benz je ušao u novu, potpuno električnu eru i u višim tržišnim segmentima. Treći model EQS SUV na ovoj arhitekturi razvijenoj za električna vozila nudi obilje prostora, udobnosti i povezanosti za do sedam putnika u svojoj avangardnoj, luksuznoj unutrašnjosti.
Novi model nudi snažne električne motore, prilagodljivi 4MATIC pogon na sve kotače, a uz inteligentni način vožnje offroad s lakoćom će se nositi s laganim terenima. Dostupne su dvije verzije pogona na sve kotače (EQS 450 4MATIC i EQS 580 4MATIC) te EQS 450+ sa stražnjim pogonom. Snage motora su 265 kW i 400 kW, uz nevjerojatnih 858 Nm zakretnog momenta kod najjače izvedbe EQS 580 4MATIC.
U odnosu na limuzinu EQS, novi Mercedes EQS SUV ima isti međuosovinski razmak od čak 3210 milimetara, a po visini je viši za 20 mm. Ukupna duljina vozila je 5125 mm, uz 1959 mm širine te 1718 mm visine.
Treći red sjedala s dva dodatna pojedinačna sjedala i opsežnim komfornim značajkama za sve putnike dostupan je kao opcija dok su sjedala u drugom redu (serijski) električno podesiva. U prtljažnik stanu do četiri torbe za golf.
Izvor: Mercedes-Benz AG – Communicati/http:/group-media.mercedes-benzSvi EQS SUV-ovi imaju električni pogon (eATS) na stražnjoj osovini, a verzije s 4MATIC-om također imaju eATS na prednjoj osovini. U modelima 4MATIC funkcija Torque Shift osigurava inteligentnu, kontinuirano promjenjivu raspodjelu pogonskog momenta između stražnjih i prednjih elektromotora, a time i korištenje najučinkovitijeg eATS-a, u svakom slučaju.
Elektromotori na prednjoj i stražnjoj osovini su sinkroni motori s trajnom pobudom (PSM). Prednosti ovog dizajna uključuju veliku gustoću snage, visoku učinkovitost i veliku postojanost snage.
I u tehnološkom pogledu je Mercedes EQS SUV izuzetno napredan. Potpuno nove funkcije vozila mogu se aktivirati putem over-the-air ažuriranja (OTA). Pomoć pri manevriranju s prikolicom ili MBUX (Mercedes-Benz korisničko iskustvo) navigacija s proširenom stvarnošću može se aktivirati kasnije.
Izvor: Mercedes-Benz AG – Communicati/http:/group-media.mercedes-benzNavigacija s električnom inteligencijom planira najbržu i najprikladniju rutu, uključujući zaustavljanja radi punjenja na temelju brojnih čimbenika i dinamički reagira na prometne gužve ili promjenu stila vožnje. To uključuje vizualizaciju u MBUX infotainment sustavu o tome je li stanje napunjenosti baterije dovoljno za povratak na početnu točku bez punjenja.
Pri izračunu rute prednost imaju stanice za punjenje duž rute koje su dodane ručno. Predložene stanice za punjenje mogu se isključiti. Izračunavaju se i procijenjeni troškovi punjenja po zaustavljanju na punionici.
DC sustav brzog punjenja s kapacitetom punjenja do 200 kW ugrađen je za brzo istosmjerno punjenje. Za 15 minuta baterija se može napuniti za doseg do 250 kilometara (WLTP mjerenje). S punom baterijom kapaciteta 107,8 kWh EQS SUV prelazi do 660 kilometara.
Mercedes me Charge jedna je od najvećih mreža za punjenje u svijetu: trenutno se sastoji od 700.000 punjača izmjenične i istosmjerne struje, od čega oko 300.000 u Europi. Nova funkcija Mercedes me Charge Plug & Charge čini punjenje EQS SUV-a na javnim punionicama koje podržavaju Plug & Charge krajnje praktičnim.
MBUX Hyperscreen
U interijeru već na pri pogled oduševljava MBUX Hyperscreen, ali je dostupan kao posebna oprema. Velika, zakrivljena jedinica zaslona proteže se gotovo u cijelosti od lijevog do desnog A-stupa. Tri zaslona smješteni su pod zajedničkim pokrovnim staklom i vizualno se spajaju.
Izvor: Mercedes-Benz AG – Communicati/http:/group-media.mercedes-benz12,3-inčni OLED zaslon za suvozača daje mu vlastiti zaslon i kontrolno područje. U Europi, i u sve većem broju zemalja, suvozač na prednjem sjedalu također može gledati dinamične sadržaje dok je vozilo u pokretu. To je zato što se Mercedes-EQ može osloniti na inteligentnu logiku blokiranja temeljenu na kameri u kabini: Ukoliko kamera otkrije da vozač gleda u zaslon suvozača, sustav automatski zatamnjuje dinamički sadržaj.
Sustav koristi 8 procesorskih jezgri, ima 24 GB RAM-a i propusnost radne memorije od 46,4 GB po sekundi. S do 7 profila područje prikaza za suvozača na MBUX Hyperscreenu može se individualizirati. Svjetlina MBUX Hyperscreena prilagođava se uvjetima okoline pomoću mjernih podataka višenamjenske kamere i svjetlosnog senzora.
U vožnji će biti posebno iskustvo slušanja glazbe i zvukova općenito uz Dolby Atmos. Pojedinačni instrumenti ili glasovi studijskog miksa mogu se postaviti po cijelom prostoru slušanja. Nova vrsta zvučne animacije tako postaje moguća: to je zato što dok konvencionalni stereo sustavi obično imaju dinamiku lijevo-desno Dolby Atmos može koristiti cijeli prostor i stvoriti iskustvo od 360 stupnjeva.