NOVI LEXUS NX Broj fizičkih prekidača je smanjen sa 78 na 45 | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

NOVI LEXUS NX Broj fizičkih prekidača je smanjen sa 78 na 45

Autor Krunoslav Ćosić

Ovo je Lexusov prvi plug-in hibrid

 Lexus NX (11).jpg Izvor: (c)Ivan Klekar 2013 / www.facebook.com/Iklex

Uz bateriju kapaciteta 18,1 kWh Lexus NX 450h druge generacije prelazi od 69 do 76 km u mješovitoj vožnji prema ciklusu WLTP, odnosno čak 89 do 98 km u gradskoj vožnji, što je više nego dvostruko veći od konkurenata u tom segmentu. Performanse nove baterije omogućavaju i potpuno električni pogon pri brzinama do 135 km/h, a koristi se pogon na sve kotače.

Punjenje baterije može se obaviti za približno 2,5 sata uz napajanje s 230 V/32 A i ugrađeni punjač od 6,6 kW. Dodavanjem ulaznog pretvarača u upravljačku jedinicu snage hibridnog sustava povećan je napon pa se iz baterije, koja ima 96 članaka i napon od 355 V, može izvući više snage. Uz veću gustoću energije baterija je kompaktna i moguće ju je smjestiti na platformu vozila bez prodora u putničku kabinu ili prtljažnik.

Potpuno novi Lexus NX
Izvor: Youtube

PHEV se sastoji od četverocilindarskog, 2,5-litarskog hibridnog motora koji radi prema Atkinsonovom procesu, prednjeg elektromotora od 134 kW te stražnjeg elektromotora snage 40 kW. Plug-in sustav, uključujući elektromotore i bateriju, daje najvećih 309 KS/227 kW, što omogućava ubrzanje 0-100 km/h za 6,3 sekunde.

U usporedbi s prethodnom generacijom NX-a ukupna duljina je povećana za 20 mm, međuosovinski razmak za 30 mm, širina za 20 mm, a visina za 5 mm. Izvedbe više razine opreme imaju četiri projektorska LED glavna svjetla, kao prvi Lexusov tanki sustav prilagodljivih dugih svjetala (Adaptive High-beam System - AHS). Svaki sklop sadrži 11 LED čipova pri čemu oblikom snopa upravlja prednja kamera.

 Lexus NX hibrid (1).jpg Izvor: Lexus

Broj fizičkih prekidača je, u novom NX-u, smanjen sa 78 na 45, a oni su grupirani na određenim mjestima sukladno svojoj funkciji. Fizički prekidači se i dalje koriste za najčešće korištene funkcije radi bržeg i intuitivnijeg upravljanja. Dodirni prekidači na obruču upravljača mogu se prilagoditi za upravljanje određenim funkcijama prema željama vozača kao što je upravljanje klima uređajem ili panoramskim prikazom vozila. Iako su osjetljivi na dodir, ovi prekidači daju osjećaj „klika“ kao kod fizičkih prekidača. Razinu osjetljivosti ovih prekidača je moguće podesiti sukladno željama vozača.

 Lexus NX (2).jpg Izvor: Lexus

U kabini indirektna rasvjeta kabine se može podešavati putem Lexus Mood Selectora kako biste mogli stvoriti pravi ugođaj za svaku vožnju, pri čemu ambijentalna rasvjeta pokriva prostore za noge, obloge vrata i središnju konzolu. Na raspolaganju je izbor od 64 različite boje, od kojih je 14 određeno kako bi ocrtavale različita raspoloženja nadahnuta prirodom.

Lexus Link Connect s dodirnim zaslonom od 9,8“ i Lexus Link Pro s HD dodirnim zaslonom od 14“ su jedni od najvećih u klasi NX-a. Vozač tijekom vožnje prima prometne obavijesti u stvarnom vremenu s navigacijom preko oblaka kao standardom, nudi mu se sustav glasovnog prepoznavanja odgovora na glasovne naloge, uključujući novog asistenta „Hey Lexus“. Praktično je osvježavanje sustava i instalacija novih funkcija preko zraka.

 Lexus NX hibrid (4).jpg Izvor: Lexus

Link Connect se odlikuje zaslonom od 9,8“ sa završnim slojem za sprečavanje odbljeska. Središnja procesna jedinica (CPU) ima 2,4 puta veću računalnu brzinu od prethodnog Lexusovog multimedijskog sustava. Lexus Link Pro, koji je dostupan na višim razinama opreme ili kao opcija, se odlikuje zaslonom od 14“, jednim od najvećih u klasi NX-a, a njega pokreće procesor koji je 3,6 puta brži od trenutnog sustava.

U kabini je dostupna polica za bežično punjenje koja pruža 50% brže punjenje, nudi se bežično povezivanje preko Apple CarPlay i žičano za Android Auto, dostupna su četiri USB ulaza - tri od njih su standardna 15 W USB-C i na njima je moguće puniti uređaje; drugi prednji ulaz je USB-A, prikladan za povezivanje multimedijskog uređaja.

 Lexus NX hibrid (5).jpg Izvor: Lexus

NX je prvi Lexusov model s ugrađenim sustavom elektroničkog otvaranja vrata e-latch. On zamjenjuje svima poznatu unutarnju kvaku vrata gumbom postavljenim pored oslonca za ruku na oblozi vrata, dok je s vanjske strane, mali gumb postavljen na unutarnjoj strani nepomične kvake.

Cijena za hibridni Lexus NX 350h s 244 KS je od 401.900 kuna dok plug-in izvedba Lexus NX 450h s 309 KS košta od 515.900 kuna.

Lexus NX | Plug-in Hybrid
Izvor: Youtube

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI