PREDVIĐANJA I DEFINIRANJA 6G je sljedeći horizont | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PREDVIĐANJA I DEFINIRANJA 6G je sljedeći horizont

Autor Krunoslav Ćosić

Očekujemo da će 6G na tržište doći oko 2030., ali još ne znamo što je 6G

  Izvor: Shutterstock

To je pitanje na koje telekom industrija treba odgovoriti u sljedećih deset godina. Može li pronaći pravi odgovor kako bi zadovoljili potrošače, poduzeća, vertikale, industriju mobilnih komunikacija i društvo u cjelini? Huawei se bavi šestom generacijom mobilne telefonije.

Ako pogledamo usvajanje bežične komunikacijske tehnologije, 5G je integriran u vertikale dublje i šire od bilo kojeg od svojih prethodnika. Industrija mobilnih komunikacija sklopila je mnoge saveze s vertikalama kao što su 5GAA i 5G-ACIA.

Ovi savezi pomogli su definirati 5G na način koji zadovoljava jedinstvene zahtjeve ovih vertikala. Međutim, uvođenje 5G-a potaknulo je novu potražnju koju sam 5G ne može zadovoljiti. Tu na scenu stupa 5.5G koji pruža poboljšane mogućnosti. I bez sumnje, 5.5G će dodatno stimulirati novu potražnju koju samo 6G može zadovoljiti.

Razmatranje novih zahtjeva bit će ključno za definiranje 6G-a. Nakon desetljeća iterativnog razvoja, 5G je postao sposoban ispuniti i stimulirati potrebe potrošača. 5.5G će maksimizirati snagu temeljnih 5G tehnologija.

U sljedećih nekoliko godina proces definiranja i implementacije 5.5G ići će paralelno s istraživanjem i definiranjem 6G mreže. Hoće li 6G dosegnuti neviđene visine i koliko dalje može ići? Ovo će biti test za maštu i inovativnost telekom industrije.

Ako pogledamo samu tehnologiju, niti jedna generacija mobilnih komunikacijskih tehnologija ne funkcionira izolirano. Mobilne komunikacije doživjele su ogroman uspjeh. Ali nikada ne bismo smjeli zaboraviti pogrešna skretanja koja su napravljena na tom putu.

 6G (1) Izvor: Shutterstock

U 3G eri izbor je bio ATM prije nego što se konačno prešlo na IP. Polagali smo velike nade u konvergenciju IT i komunikacijske tehnologije u 4G eri i još uvijek imamo iste nade u 5G eri.

U 6G eri suočit ćemo se sa složenijim tehnološkim okruženjem. Oblikovat će ga računalstvo u oblaku, veliki podaci (big data), umjetna inteligencija, block chain, edge computing, heterogeno računalstvo i intrinzična sigurnost.

U Huaweiju, koji je s razvojem 6G-a počeo u 2017. godini, smatraju da se moramo oslanjati na različite tehnologije kako bismo 6G učinili vrijednijim umjesto da postane složeniji i napuhaniji. Ako promatramo industriju u cjelini, 6G će se morati razvijati u vrlo složenom makro okruženju počevši od početne faze istraživanja. Trebalo je više od 40 godina dok je industrija mobilnih komunikacija napredovala s 1G na 5G.

Tržište je postalo relativno zrelo; više to nije brzorastući sektor. Veće inovacije jedini su način da se industrija mobilnih komunikacija izvuče iz sadašnje situacije. U svemu tome mora postojati ravnoteža između tehnološke etike i nadzora.

 6G (2) Izvor: Shutterstock

Solucije koje telekom industrija donosi danas utjecat će na njezin razvoj u sljedećih 10 do 20 godina. Industrija mobilnih komunikacija mora se učinkovito nositi s tim izazovima ako se želi održivo razvijati i ljudima donijeti više udobnosti.

Jasno je da će definiranje 6G-a zahtijevati puno više truda od industrije nego kod bilo koje prethodne generacije, a pandemija je otežala bitne rasprave i partnerstva. Deset godina možda zvuči kao dug period, ali prođe vrlo brzo.

Hoće li se pojaviti zadovoljavajući odgovori do 2030. ovisit će o nekim ključnim čimbenicima: je li proces definiranja 6G-a bio otvoren? Je li bilo širokog sudjelovanja različitih igrača? Je li bilo dovoljno angažmana? Hoće li proizvođači isporučiti atraktivnu 6G viziju?

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI