RASTU ILI PADAJU? Globalni prihodi od prodaje aplikacija | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

RASTU ILI PADAJU? Globalni prihodi od prodaje aplikacija

Autor Krunoslav Ćosić

Potrošnja na aplikacije dostići će 133 milijarde dolara u 2021. godini

  Izvor: MARKO NEŠOVIĆ

Sensor Tower, tvrtka za analizu aplikacija, predviđa da će globalni prihod korisnika aplikacija na godišnjoj razini u 2021. porasti za 19,7 posto, na 133 milijarde dolara. TikTok aplikacije je rangirana kao aplikacija s najvećom zaradom i najviše preuzimana drugu godinu zaredom, prenosi Mobile World Live.

Ipak, potrošnja potrošača će u 2021. biti manja nego u 2020. jer se tržišni trendovi počinju normalizirati nakon rekordnog vrhunca izazvanog zatvaranjem (lockdown) zbog bolesti Covid-19 (koronavirus).

 TikTok (3) Izvor: Shutterstock

Potrošnja korisnika na TikToku i kineskoj verziji popularne aplikacije pod nazivom Douyin iznosila je 2,3 milijarde dolara. Očekuje se da će aplikacija u vlasništvu ByteDancea također prednjačiti na ljestvicama preuzimanja, a slijedi je Meta s aplikacijama Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger.

Potrošnja na aplikacije za igre trebala bi doseći 89,6 milijardi dolara, što je porast od oko 13 posto, s tim da je udio ove kategorije u ukupnim potrošačkim izdacima opao za 4,3 posto, na 67,4 posto. Sensor Tower predviđa da će globalna preuzimanja aplikacija ostati na razini od 144 milijarde kao u 2020. godini, s tim da je u prošloj godini bio ostvaren rast od 24 posto.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI