ACTIVISION TVRDI: CoD: Modern Warfare 3 ruši sve rekorde trilogije | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ACTIVISION TVRDI: CoD: Modern Warfare 3 ruši sve rekorde trilogije

Autor Smartlife

Modern Warfare 3, prema Activisionu, prikupio je više ukupnih sati igranja po igraču nego MW 2019. i prošlogodišnji MW 2

 Call of Duty Modern Warfare 3 (1).jpg Izvor: Call of duty

Activision je objavio da je njegova igra Call of Duty: Modern Warfare 3 oborila rekord po broju angažiranih igrača od lansiranja početkom ovog mjeseca.

U objavi na službenom Call of Duty računu na društvenoj mreži X izdavač je zahvalio fanovima na velikom interesu za igranje njegovog najnovijeg naslova u serijalu i istaknuo da je postavio "novi rekord Modern Warfarea po broju angažiranih igrača."

 Call of Duty Modern Warfare 3 (8).jpg Izvor: Call of duty

"U samo dva tjedna MW3 je već postavio rekord za najveći angažman igrača u novoj trilogiji Modern Warfare. Hvala vam što ste nas inspirirali i proveli toliko vremena igrajući igru. Vaše reakcije i vaša strast čine nas sve boljim. Hvala vam što igrate s nama - čeka vas još puno dobre zabave!"

Activision je objavio infografiku koja pokazuje da je Modern Warfare 3 skupio više ukupnih sati igranja po igraču nego Modern Warfare iz 2019. i prošlogodišnji Modern Warfare 2 zajedno.

Gameplay Reveal Trailer | Call of Duty: Modern Warfare III
Izvor: Youtube

Također se navodi da je Zombies mod "najatraktivniji treći mod igre u MW povijesti" te da su igrači kampanje proveli "više vremena po igraču u MW3 nego u prethodne dvije igre".

Primijetila je to i konkurencija pa je Sean Lama, voditelj digitalnog planiranja i analitike konkurentske tvrtke Ubisoft, na Activisionovu objavu odgovorio riječima:

"Više angažmana igrača bolja je metrika za mjerenje srednjoročnog do dugoročnog uspjeha, nakon što ste već privukli tonu igrača. Većina igara za više igrača ne može preživjeti s malom skupinom vrlo angažiranih igrača. Nije da će CoD imati problem s privlačenjem igrača, ali angažman igrača nakon pokretanja igre ne govori mnogo."

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI