Desetljećima je TV bio neprikosnoveni broj 1 u smislu dnevne upotrebe medija

U prosjeku gotovo 8 sati dnevno ljudi diljem svijeta provode više vremena konzumirajući medije nego ikad prije. Pokazuje to najnovija Zenithova prognoza medijske potrošnje, a primjetan je zanimljiv trend medijske potrošnje.
Desetljećima je TV bio neprikosnoveni broj 1 u smislu dnevne upotrebe medija, a to je još uvijek tako ako se upotreba interneta na stolnom i mobilnom internetu računa zasebno. Međutim, ako spojite to dvoje ukupna potrošnja interneta premašila je konzumaciju TV-a po prvi put prošle godine, piše Statista.
Prema Zenithu, dnevna potrošnja mobilnog interneta iznosila je 130 minuta dnevno u 2019., u odnosu na samo 80 minuta u 2015. Dodajući 40 minuta upotrebe interneta na stolnom računalu, ukupna upotreba interneta iznosila je 170 minuta dnevno prošle godine, u usporedbi sa 167 minuta svakodnevnog gledanja televizije.
U skladu sa starom reklamnom izrekom "novac prati oči" izdaci za online oglašavanje također su u porastu i, prema Zenithu, prvi su put u 2017. nadmašili izdatke za TV oglase.
Treba uzeti u obzir kako vrijeme provedeno uz televiziju u ovom slučaju uključuje samo vrijeme uz tradicionalno emitirane kanale i TV postaje. Prema Zenithu, vrijeme provedeno na online platformama u vlasništvu broadcast kuća računa se kao potrošnja interneta.
