KONKURENCIJA JE INTERNET: Dolazi li kraj TV ere? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

KONKURENCIJA JE INTERNET: Dolazi li kraj TV ere?

Autor Igor Martić

Desetljećima je TV bio neprikosnoveni broj 1 u smislu dnevne upotrebe medija

 TCL Kolaboracija telefon i televizor (2).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

U prosjeku gotovo 8 sati dnevno ljudi diljem svijeta provode više vremena konzumirajući medije nego ikad prije. Pokazuje to najnovija Zenithova prognoza medijske potrošnje, a primjetan je zanimljiv trend medijske potrošnje.

Desetljećima je TV bio neprikosnoveni broj 1 u smislu dnevne upotrebe medija, a to je još uvijek tako ako se upotreba interneta na stolnom i mobilnom internetu računa zasebno. Međutim, ako spojite to dvoje ukupna potrošnja interneta premašila je konzumaciju TV-a po prvi put prošle godine, piše Statista.

 Gledanje filmova (2) Izvor: Lensw0rld / Alamy / Alamy / Profimedia

Prema Zenithu, dnevna potrošnja mobilnog interneta iznosila je 130 minuta dnevno u 2019., u odnosu na samo 80 minuta u 2015. Dodajući 40 minuta upotrebe interneta na stolnom računalu, ukupna upotreba interneta iznosila je 170 minuta dnevno prošle godine, u usporedbi sa 167 minuta svakodnevnog gledanja televizije.

U skladu sa starom reklamnom izrekom "novac prati oči" izdaci za online oglašavanje također su u porastu i, prema Zenithu, prvi su put u 2017. nadmašili izdatke za TV oglase.

Treba uzeti u obzir kako vrijeme provedeno uz televiziju u ovom slučaju uključuje samo vrijeme uz tradicionalno emitirane kanale i TV postaje. Prema Zenithu, vrijeme provedeno na online platformama u vlasništvu broadcast kuća računa se kao potrošnja interneta.

 Dnevna konzumacija televizije i interneta širom svijeta, u minutama, Statista.jpg Izvor: Statista

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI