Novi internetski kalkulator omogućuje brzu i jednostavnu provjeru
VMO2 je razvio koristan online kalkulator koji korisnici mogu koristiti kako bi provjerili mogu li plaćati manje za svoj pametni telefon, pregovarajući s pružateljima usluga, ili trebaju odabrati novi model plaćanja.
Potrošači u Ujedinjenom Kraljevstvu gube pola milijarde funti (530 milijuna funti) svake godine nepotrebno plaćajući telefone koje već posjeduju, pri čemu 93% njih nije svjesno da se to događa.
Virgin Media O2 danas je lansirao novi online kalkulator za potrošače, pomažući im da brzo i jednostavno provjere jesu li preplatili za svoj pametni telefon – što im potencijalno može uštedjeti stotine funti godišnje.
Naoružani osnovnim informacijama kao što su naziv pružatelja mobilnih usluga, aktualni uređaj, iznos mjesečnog računa i datum početka ugovora pojedinci će moći koristiti kalkulator kako bi saznali koliko su točno preplatili uređaj. Rezultati će korisnicima dati jasne informacije koje su im potrebne kako bi u budućnosti prestali preplaćivati uređaje pregovaranjem o novom ugovoru ili prelaskom drugom pružatelju usluga.
Lansiranje kalkulatora dolazi tri mjeseca nakon što je Virgin Media O2 pozvao industriju da okonča ono što naziva "Smartphone Swindle" – budući da tri od četiri britanska mobilna operatora (EE, Vodafone i Three) nastavljaju naplaćivati milijunima korisnika za telefone koje već posjeduju.
Izvor: ProfimediaTo se događa kada operatori spajaju troškove za minute, poruke i podatke s cijenom uređaja i daju korisnicima mali popust, ako ga uopće ima, na kraju njihovog ugovora.
Analiza Virgin Media O2 procjenjuje da to milijune potrošača diljem zemlje košta više od pola milijarde (530 milijuna funti) svake godine, pri čemu je prosječna osoba u lošijoj situaciji za više od 200 funti godišnje – što je dovoljno da se prehrani kućanstvo dva tjedna.
Uz visoku inflaciju koja nastavlja vršiti pritisak na financije kućanstava, tri četvrtine (75%) Britanaca aktivno traži uštedu na računu za mobilni telefon, no više od 9 od 10 (93%) nije bilo svjesno da bi mogli preplaćivati svoje uređaje.
Izvor: - / PhotoAlto / ProfimediaNakon što su otkrili da su u opasnosti da će platiti više od kvote za svoj mobilni uređaj, 8 od 10 (81%) izjavilo je da se osjeća opljačkano od strane svog trenutnog pružatelja usluga. Kalkulator pomaže da se moć vrati u ruke potrošača ocrtavanjem potencijalnog utjecaja na financije osobe, a zatim jasno ocrtavajući jednostavne korake koje mogu poduzeti kako bi uštedjeli stotine funti na svom računu za mobilni telefon.
O2 je bio prvi veliki operator koji je uveo razdvojene ugovore prije više od deset godina s O2 Refreshom. Ovi ugovori jasno odvajaju cijenu uređaja od cijene vremena korištenja usluga (podaci, minute i poruke) tako da kupci prestaju plaćati svoj uređaj nakon što se on isplati.