Umjetna inteligencija razvija se neslućenim razmjerima, a nove funkcionalnosti se stalno dodaju
Južnokorejski SK Telecom (SKT) nadogradio je svoj A. chatbot novim značajkama za koje je obećao da će isporučiti pametniju umjetnu inteligenciju za razgovore. Tvrde da će omogućiti poboljšanja cjelokupnog korisničkog iskustva dok kompanija povećava svoju prisutnost u tehnološkom sektoru.
Ključni element nadogradnji je korištenje ChatGPT modela iz usluge Microsoft Azure OpenAI-ja, za koju je SKT naveo da pruža personaliziraniji razgovor između korisnika i umjetnog lika. Stvorili su funkciju chat sobe za interakciju s AI likovima, dodali više agenata za razgovor i nadogradili svoj vlastiti veliki jezični model kako bi korisnicima omogućili uključenje u višestruki dijalog.
Model može razumjeti kontekst razgovora i shvatiti složene namjere, stvarajući tako logičniji i korisniji razgovor, piše Mobile World Live. SKT je također "ublažio dobnu granicu" za A. korisnike kako bi uključio one mlađe od 14 godina, kako bi omogućio većem broju kupaca da iskuse generativni AI.
Kim Yong-hun, potpredsjednik i voditelj AI Service Business Officea, rekao je da operator očekuje da će se "više korisnika osjećati ugodno" koristeći novu postavu nakon promjena. Izvršni je direktor objasnio da se planira daljnji razvoj kako bi A. postao "usluga koja može pomoći korisnicima".
Izvor: SK Telecom