CHATGPT: Personaliziraniji razgovor između korisnika i umjetnog lika | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

CHATGPT: Personaliziraniji razgovor između korisnika i umjetnog lika

Autor Krunoslav Ćosić

Umjetna inteligencija razvija se neslućenim razmjerima, a nove funkcionalnosti se stalno dodaju

 SK Telecom A. chatbot (1).jpg Izvor: SK Telecom

Južnokorejski SK Telecom (SKT) nadogradio je svoj A. chatbot novim značajkama za koje je obećao da će isporučiti pametniju umjetnu inteligenciju za razgovore. Tvrde da će omogućiti poboljšanja cjelokupnog korisničkog iskustva dok kompanija povećava svoju prisutnost u tehnološkom sektoru.

Ključni element nadogradnji je korištenje ChatGPT modela iz usluge Microsoft Azure OpenAI-ja, za koju je SKT naveo da pruža personaliziraniji razgovor između korisnika i umjetnog lika. Stvorili su funkciju chat sobe za interakciju s AI likovima, dodali više agenata za razgovor i nadogradili svoj vlastiti veliki jezični model kako bi korisnicima omogućili uključenje u višestruki dijalog.

 SK Telecom A. chatbot (2).jpg Izvor: SK Telecom

Model može razumjeti kontekst razgovora i shvatiti složene namjere, stvarajući tako logičniji i korisniji razgovor, piše Mobile World Live. SKT je također "ublažio dobnu granicu" za A. korisnike kako bi uključio one mlađe od 14 godina, kako bi omogućio većem broju kupaca da iskuse generativni AI.

Kim Yong-hun, potpredsjednik i voditelj AI Service Business Officea, rekao je da operator očekuje da će se "više korisnika osjećati ugodno" koristeći novu postavu nakon promjena. Izvršni je direktor objasnio da se planira daljnji razvoj kako bi A. postao "usluga koja može pomoći korisnicima".

 SK Telecom A. chatbot (3).jpg Izvor: SK Telecom

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI