AT&T: Traži pogodnosti za osoblje u generativnoj umjetnoj inteligenciji | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

AT&T: Traži pogodnosti za osoblje u generativnoj umjetnoj inteligenciji

Autor Krunoslav Ćosić

Američki operator planira implementirati Ask AT&T u nadolazećim tjednima

 Robot umjetna inteligencija Pixabay.jpg Izvor: Pixabay

AT&T je uskočio u generativni AI hype vlak, detaljno opisujući planove za implementaciju OpenAI-jeve ChatGPT usluge među zaposlenicima u pokušaju poboljšane učinkovitosti i kreativnosti.

Američki operator planira implementirati Ask AT&T u nadolazećim tjednima, navodeći upotrebu u kodiranju i razvoju softvera, prevođenje dokumenata kupaca i osoblja s engleskog na druge jezike i pojednostavljenje svoje evidencije.

Sudjelovali su u rješavanju potencijalnih sigurnosnih problema s podupirateljem OpenAI-ja Microsoftom kako bi postavku učinili "sigurnom za naše zaposlenike i naše korporativne podatke". Ask AT&T radi u "namjenskom zakupcu Azurea koji je pod pritiskom testiran na curenje", piše Mobile World Live, što znači da osoblje može unijeti podatke o tvrtki i informacije "bez brige" da će postati javni.

 Umjetna inteligencija (2).jpg Izvor: Freepik

Preciznost je osigurana upotrebom internog znanja i procesa "koji usmjeravaju sustav na odgovorno davanje točnih rezultata". Generativni alati umjetne inteligencije su sjajni i brzo se poboljšavaju, ali nisu čarobni niti nepogrešivi. Stoga operator pazi na "vanjsku zlouporabu" tehnologije, razvijajući protumjere koje pokrivaju samu postavu zajedno s napadima generiranim umjetnom inteligencijom.

AT&T je istaknuo dugu povijest korištenja AI-ja u svojim operacijama, porijeklo koje uključuje tvrdnju da je bio prisutan na sastanku 1955. godine na kojem je skovan pojam umjetna inteligencija. Nedavno je AT&T koristio AI za korisničku službu, operativnu učinkovitost i sprječavanje neželjene pošte.

Potencijalni razvoj koji se procjenjuje za Ask AT&T uključuje optimizaciju mreže; ažuriranje naslijeđenog softvera; daljnju upotrebu korisničke službe; upiti za zaposlenje te skraćivanje vremena sastanaka automatiziranjem izrade sažetaka i točaka djelovanja.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI