Igranje igara više ne ovisi niti o mjestu niti o vremenu - igra se gdje se stigne
Osim što je pokazao nove i nadolazeće igre za PlayStation 5 i PlayStation VR2, Sony je potvrdio glasine o novom ručnom PlayStation uređaju. Predstavili su "Project Q", uređaj koji izgleda kao dvije polovice DualSense kontrolera za PS5 zalijepljen na iPad mini i time potpuno zbunio internet.
Za razliku od drugih ručnih uređaja za igranje, Project Q ne omogućuje igranje igara na samom uređaju (kao što je Nintendov Switch) niti iz oblaka (kao što je Valveov Steam Deck) već se može koristiti samo za streaming igara s PlayStationa 5 pomoću Sony Remote Playa.
Da stvari budu još zbunjujuće, za rad je potrebna Wi-Fi veza, što ga na papiru čini manje sposobnim od bilo kojeg iOS ili Android uređaja koji može prenositi PS5 igre putem Remote Play na 5G mrežama.
Osim što je rekao da će uređaj imati "živopisan 8-inčni LCD zaslon s mogućnošću do 1080p razlučivosti pri 60 fps" i "sve tipke i značajke bežičnog kontrolera DualSense" Sony je ostavio stvari nejasnima ostavljajući zajednicu igrača u nedoumici što bi točno Project Q učinio bolje u usporedbi s postojećim uređajima, piše Statista.
To ne znači da nema potražnje za mobilnim uređajima za igranje. Uspjeh Nintendovog Switcha i stalno rastuća popularnost igranja na pametnim telefonima govore sami za sebe u tom pogledu. Igrači očito imaju apetit igrati bilo kada i bilo gdje.
Izvor: NintendoPrema Statista Consumer Insights Amerikanci igraju igrice na bezbroj uređaja, pri čemu je uvijek prisutni pametni telefon očigledan broj 1. S obzirom na to, Sonyjeva odluka da poveže Project Q s Wi-Fi vezom pomalo je zbunjujuća jer odmah uklanja jednu od najvećih prednosti ručnih uređaja za igranje: igranje bilo gdje.
57 posto Amerikanaca igre igra na pametnim telefonima, igraće konzole koristi 35 posto Amerikanaca ljubitelja gaminga dok na PC računalu to radi njih 29 posto. Na tabletu se igra 26 posto dok na pametnom televizoru igre igra njih 21 posto. Spomenimo i 20 posto igraća koji se igraju na mobilnim konzolama, 12 posto na streaming uređajima dok 17 posto ne igra video igre.