LIVE 3.0 JE LIVE: Komunikacijska platforma za unaprjeđenje odnosa s klijentima | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

LIVE 3.0 JE LIVE: Komunikacijska platforma za unaprjeđenje odnosa s klijentima

Autor Krunoslav Ćosić

CRM alat Live 3.0 ASEE dovodi upravljanje odnosa s klijentima na višu razinu

 Live 3.0 ASEE (2).jpg Izvor: Asseco

Hrvatska platforma za kontaktne centre i sveobuhvatnu komunikaciju s klijentima pruža vrhunsko rješenje za unaprjeđenje odnosa s klijentima i prilagođava se potrebama svih industrija i organizacija.

Kompanija ASEE predstavila je u Zagrebu najnoviju verziju svoje komunikacijske platforme i CRM alata – Live 3.0 je o rješenje za komunikaciju i upravljanje odnosima s klijentima čija nova inačica predstavlja logičan nastavak implementacije 30 godina iskustva u rješenje koje pomaže tvrtkama da ostvare kvalitetniji odnos s klijentima kroz poboljšanu komunikaciju i praćenje interakcija.

 Live 3.0 ASEE (1).jpg Izvor: Asseco

Live 3.0 su u potpunosti razvili hrvatski stručnjaci i programeri, a donosi tehnološke i funkcionalne inovacije koje će pružiti niz prednosti svima koji se odluče implementirati ovaj sustav. Neovisno o industriji ili veličini organizacije Live 3.0 je dizajniran da odgovara svim potrebama za unaprjeđenje korisničkog iskustva, posebno u području komunikacije, kako posredne tako i neposredne.

Nova verzija Live 3.0 zadržava najvrjednije aspekte prethodnih verzija te donosi brojne nove značajke i mogućnosti koje omogućuju korisnicima da budu u korak s vremenom, tehnologijama i preferiranim komunikacijskim kanalima njihovih klijenata.

 Kresimir Suljak - voditelj razvoja poslovanja ASEE.jpg
Krešimir Šuljak - voditelj razvoja poslovanja u ASEE
Izvor: Bozidar Zitnik/Bozidar Zitnik

Posebna pažnja posvećena je korisničkom sučelju koje je osvježeno i prilagođeno kako bi agentima kontaktnog centra omogućio lakši rad. Ugodno okruženje za agente rezultira poboljšanim korisničkim iskustvom jer omogućuje brži pristup relevantnim informacijama, čime se skraćuje vrijeme potrebno za pružanje informacija ili rješenja korisnicima.

Jedan od ključnih noviteta u Live 3.0 je integracija umjetne inteligencije (AI) i strojnog učenja. S obzirom na rastuću potražnju tržišta za pametnim pomoćnicima i chat-botovima ova nova verzija omogućuje klijentima da iskoriste prednosti AI tehnologije.

 Kresimir Suljak i Dominik Galinec.jpg
Krešimir Šuljak i Dominik Galinec
Izvor: Bozidar Zitnik/Bozidar Zitnik

Live 3.0 je u potpunosti prilagođen odredbama GDPR propisa te sustav raspolaže obiljem podataka o krajnjim korisnicima, a novi alati omogućuju njihovo pametno korištenje kako bi se pružao kontekstualni sadržaj tijekom interakcije s korisnicima.

Platforma pruža indikacije ključnih trenutaka klijentima kako bi ih maksimalno iskoristili, bez obzira jesu li u pitanju prodajni, akvizicijski, servisni ili retencijski procesi. Radi na svim komunikacijskim kanalima, bez potrebe za instalacijom softvera trećih strana ili lokalno na računalu.

ASEE Grupa posluje u 23 zemlje i zapošljava 3800 ljudi diljem svijeta. Pružaju ICT rješenja za različite industrijske vertikale, uključujući financijski sektor, industriju plaćanja, javnu upravu i telekomunikacije.

Live 3.0 - CRM & Contact Center Solution
Izvor: Youtube

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI