Plaćat će kreatore na temelju broja reprodukcija videozapisa
Kako bi se bolje i uspješnije natjecali s konkurentskim TikTokom Meta Platforms je predstavila revidirani model plaćanja za kreatore kratkih Reels videa na Facebooku i Instagramu. Nakon Facebooka u nadolazećim tjednima počet će se testirati sličan program i na Instagramu.
Umjesto prethodnog modela, koji je zaradu temeljio isključivo na oglasima koji se prikazuju gledateljima, novi način će se temeljiti na broju reprodukcija videozapisa. Time bi više kreatora moglo zaraditi novac za stvaranje i dijeljenje zanimljivih javnih Reelsa.
To znači da se kreatori mogu usredotočiti na stvaranje zanimljivog sadržaja dok u pozadini Meta optimizira iskustvo oglasa za oglašivače i ljude koji ih gledaju. Isplate će se odrediti prema broju prikazivanja. Što je kreatorov Reels bolji, to više može zaraditi.
Mnoge varijable izvan kontrole kreatora tradicionalno su utjecale na njihovu zaradu od oglasa, kao što je koliko je oglasa već prikazano osobi koja gleda njihov sadržaj ili postoji li relevantan oglas za privlačenje tog gledatelja.
S modelom koji se temelji na izvedbi kreatori se mogu usredotočiti na sadržaj koji ima odjeka kod njihove publike i pomaže joj u rastu; oglašivači dobivaju pristup većem broju oglasnog prostora kako bi dosegli više ljudi, a ljudi dobivaju dosljednije iskustvo gledanja s relevantnijim oglasima.
Izvor: FacebookSvi kreatori koji se uključe u testiranje automatski će biti dodani u novi model isplate, a tijekom sljedećih tjedana kreatori koji su prethodno testirali Ads on Facebook Reels bit će prebačeni na novi model. Osim toga, počet će testirati oglase na Instagram Reels sa sličnim modelom isplate koji se temelji na učinku među malom skupinom kreatora i oglašivača, na odabranim tržištima.
Također planiraju započeti testiranje modela isplate temeljenog na učinku za In-Stream oglase na Facebooku s malom grupom kreatora kako bi podržali kreatore koji stvaraju sve vrste sadržaja.