Microsoftov LinkedIn mijenja poslovni profil na kineskom tržištu
Zatvarajući svoje poslovanje u Kini zbog zabrinutosti oko povećane cenzure, LinkedIn dobrovoljno žrtvuje svoju treću najveću publiku. Navodeći "izazovno operativno okruženje", Microsoft je najavio da će društvenu mrežu zasnovanu na karijerama zamijeniti aplikacija za posao u Kini, ali bez ikakvih društvenih značajki.
Komentirajući ovu odluku viši potpredsjednik inženjeringa LinkedIna Mohak Shroff rekao je 2014. godine o dolasku svoje tvrtke na kinesko tržište: "Prepoznali smo da bi korištenje lokalizirane verzije LinkedIna u Kini značilo poštivanje zahtjeva kineske vlade na internetskim platformama. Iako snažno podržavamo slobodu izražavanja, zauzeli smo ovaj pristup kako bismo stvorili vrijednost za svoje članove u Kini i diljem svijeta."
Izvor: LinkedInMeđutim, negativan utjecaj Pekinga za tehnološke tvrtke stvara naizgled neodrživu operativnu situaciju za LinkedIn, a Mohak je i na tu temu imao što za dodati:
"Iako smo uspjeli pomoći kineskim članovima u pronalaženju posla i ekonomskih mogućnosti, nismo pronašli istu razinu uspjeha u društvenim aspektima dijeljenja i informiranosti. Također se suočavamo sa znatno izazovnijim radnim okruženjem i većim zahtjevima usklađenosti u Kini."
Izvor: Oscar Martin / Alamy / Alamy / ProfimediaZemlja u kojoj LinkedIn ima najveći broj članova je SAD. Sa 180 milijuna korisnika u srpnju 2021. Sjedinjene Američke Države su daleko ispred drugoplasirane Indije sa 78 milijuna korisnika dok je na trećem mjestu Kina s 50 milijuna.
Slijede Brazil s 49 milijuna, Velika Britanija s 31 milijun, Francuska s 22 milijuna te Indonezija s 19 i Kanada s 18 milijuna korisnika.