Na Instagramu je skupila 17 milijuna pratitelja, za manje od tjedan dana
Svi pričaju o seriji "Squid game". Serija od devet epizoda dolazi iz Koreje, a streaming gigant Netflix već ju smatra svojim najuspješnijim proizvodom koji nije na engleskom - do sada je tu titulu nosila serija "Casa de papel".
Jedna od glavnih glumica ove serije, Jung Ho-yeon, postala je Instagram senzacija ubrzo nakon emitiranja serije širom svijeta, a modna industrija se otima za nju.
Globalni uspjeh serije napravio je od Jung Ho-yeon pravu senzaciju - skupila je više od 17 milijuna pratitelja na Instagram mreži za samo tjedan dana i postala službeno najviše praćena glumica Južne Koreje nakon toga.
Dobiti ovako veliki broj Instagram pratitelja nije lako, ali Jung Ho-yeon je imala dobru “podlogu“. Već se 11 godina bavi modelingom (trenutno ima 27), pojavljivala se na naslovnim stranama svih globalnih prestižnih magazina u Koreji - Elle, Vogue, Nylon… Svjetske agencije proglasile su je jednim od Top 50 svjetskih top modela.
Izvor: NetflixU Netflixovoj hit seriji Squid game tumači lik natjecatelja 067, a cilj joj je prikupiti novac kako bi oslobodila svoju obitelj zarobljenu preko granice. Prema riječima stručnjaka za marketing, 17 milijuna pratitelja koje je dobila praktično odjednom otvorilo joj je sva vrata modne industrije, ali i Hollywooda.
Ono što je intrigantno u njenoj prezentaciji tijekom “Squid Game“ serije je nesvakidašnji izgled sasvim prosječne djevojke koji nije u skladu s njezinim profinjenim i glamuroznim izgledom u pravom životu.
Izvor: LOUIS VUITTONJung Ho-yeon je postala ambasador Louis Vuitton brenda za odjeću, satove i nakit, talijanskog luksuznog brenda odjeće Fendi, kompanije Adidas i mnogih drugih svjetskih brendova, a njene objave na Instagram mreži dostižu više od 10 milijuna lajkova.
I, naravno, znamo i koji telefon manekenka i glumica koristi - lokal patriot je te je izabrala LG, i to model Q serije.
Izvor: Instagram