Qualcomm je objavio kako će riješiti probleme s kašnjenjem prilikom igranja igara
Istodobnim korištenjem frekvencijskog opsega na 2,4 GHz i 5 GHz (ili 6 GHz gdje je dostupno) problemi s kašnjenjem u jednom pojasu mogu se lako i brzo riješiti krajnjem korisniku na razini sustava, smatraju u Qualcommu.
Qualcomm Technologies zajedno s liderima ekosustava koji obuhvaćaju ključne platforme i OEM-ove postavit će redefiniranje bežičnih očekivanja za igre, produktivnost i učenje osjetljive na kašnjenje na računalima s operativnim sustavom Windows 11 i sustavom Qualcomm FastConnect.
Wi-Fi Dual Station dizajniran pomoću Qualcomm 4-Stream Dual Band Simultaneous istodobno koristi više Wi-Fi pojaseva i antena kako bi nadmašio tradicionalne jednopojasne veze. Igre i druge aplikacije osjetljive na kašnjenje sada mogu iskoristiti dvije istodobne Wi-Fi veze koje pružaju najbolja korisnička iskustva u klasi.
Osim video igara, ova tehnološka dostignuća i mogućnosti pružaju materijalna poboljšanja za sve veće zahtjeve računalne industrije za tvrtke. Kombinacija implementacije značajki Wi-Fi 6 (kao što je Wi-Fi Dual Station) i proširenja tih mogućnosti na novi spektar od 6 GHz (Wi-Fi 6E) u središtu su rješavanja eksponencijalno rastuće potražnje za intenzivnim podatkovnim prometom (video pozivi, alati za suradnju, daljinsko upravljanje) u osiguravanje održive produktivnosti bilo u centraliziranom uredu ili decentraliziranom udaljenom radnom okruženju.
Izvor: Qualcomm