Viber je AR filtre na svojoj platformi pokrenuo prošle jeseni
Hrvati najviše koriste filtre sa zabavnim i uljepšavajućim efektima podatak je kojim Viber obilježava godinu dana vrlo popularnih AR filtara na svojoj platformi. Tvrtka u Hrvatskoj bilježi 51 % porast broja korisnika AR filtara.
AR Lenses, popularni filtri proširene stvarnosti, popularni su u Hrvatskoj. Interaktivan edukativan filtar, kreiran povodom povratka u školu, jedan je od 10 najučinkovitijih filtara posjećenih gotovo 440 tisuća puta.
Korisnici Vibera imaju mnogo opcija za poboljšanje i dopunu svog izgleda i okruženja koje mogu podijeliti s prijateljima. I brendovi mogu povezati svoje proizvode s AR filtrima kako bi pojačali rast svog poslovanja.
Putem proširene stvarnosti mogu pozicionirati usluge ili proizvode pojedinačnom kupcu — prekrivanjem njihova lica, tijela i okoline. Tvrtke koje ulažu u stvaranje iskustava pomoću AR filtara na zabavan način među korisnicima podižu svijest o svojoj robnoj marki i povećavaju rast svojih prihoda.
Kako bi obogatio blagdansko raspoloženje Halloweena Viber sudjeluje u proslavi s posebno razvijenom galerijom sablasnih AR filtara. Novi stickeri i čestitke s temom Halloweena učinit će razgovore još smješnijima.