POBOLJŠAJTE REZULTATE PRETRAŽIVANJA: Koristite navodnike | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

POBOLJŠAJTE REZULTATE PRETRAŽIVANJA: Koristite navodnike

Autor Krunoslav Ćosić

Do određenih pojmova stići ćete brže i jednostavnije

 Pretrazivanje search (2).jpg Izvor: Shutterstock

Ponekad ljudi na Googleovoj tražilici traže samo web stranice koje spominju određenu riječ ili izraz. Na primjer, možda želite saznati više o punjačima za telefone, ali samo onima koji podržavaju bežično punjenje.

Srećom, postoje navodnici. Stavite navodnike oko bilo koje riječi ili izraza kao što je “bežični punjači za telefon”, a Google će prikazati samo stranice koje sadrže točne riječi ili izraze. Google od sada poboljšava citirana pretraživanja.

Isječci koje Google prikazuje za rezultate pretraživanja (to je tekst koji vidite, a opisuje web sadržaj) formirat će se oko mjesta gdje se citirana riječ ili fraza pojavljuje u web dokumentu. To znači da možete lakše odrediti gdje ih pronaći nakon što kliknete na vezu i posjetite sadržaj. Na radnoj površini također će se podebljati citirani materijal.

Na primjer, ako ste izvršili pretraživanje kao što je “google pretraživanje” isječak će pokazati gdje se pojavljuje ta fraza:

 Google navodnici.jpg Izvor: Google


U prošlosti Google to nije uvijek radio jer se ponekad citirani materijal pojavljuje u dijelovima dokumenta koji nisu pogodni za stvaranje korisnih isječaka. Na primjer, riječ ili izraz mogu se pojaviti u stavci izbornika stranice gdje biste se kretali do različitih odjeljaka web mjesta. Stvaranje isječka oko takvih odjeljaka možda neće dati lako čitljiv opis.

Povratne informacije pokazale su da ljudi koji pretražuju citirane tekstove cijene više mjesto na kojem se citirani materijal pojavljuje na stranici nego opći opis stranice.

Citirana pretraživanja

Za one koji traže citate evo još nekoliko savjeta, zajedno s upozorenjima o tome kako funkcionira pretraživanje citata. Citirana pretraživanja mogu odgovarati sadržaju koji nije lako vidljiv na stranici. Kao što je gore navedeno, ponekad se citirana pretraživanja podudaraju sa sadržajem unutar web stranice koji nije lako vidljiv, zbog čega se čini da sadržaj nije na stranici iako je zapravo prisutan.

 Google navodnici.jpg Izvor: Google

Na primjer, traži se podudaranje sadržaja u oznaci meta opisa, iako taj sadržaj nije vidljiv na samoj web stranici. U obzir se uzima ALT tekst koji opisuje slike kao i tekst unutar URL-a stranice. Materijal doveden putem ugrađenih okvira (iframes) također se uparuje.

Google također može vidjeti sadržaj koji se inicijalno ne učitava na stranici kada je otvorite; takav je sadržaj prikazan putem JavaScripta koji se pojavljuje samo ako kliknete da biste ga prikazali.

Savjet: ponekad ljudi koriste standardnu naredbu Find u pregledniku za skok na frazu koju žele, nakon što stignu na stranicu. No ako to ne uspije možete pokušati upotrijebiti opciju alata za razvojne programere.

Na primjer, u Chromeu možete pretraživati iz Alata za razvojne programere kako biste uparili sav prikazani tekst, što bi uključivalo tekst u padajućim izbornicima i drugim područjima web mjesta.

 Pretrazivanje search (1).jpg Izvor: Shutterstock

Stranice su se možda promijenile otkad ih je Google posljednji put posjetio. Iako Google redovito posjećuje stranice na webu, one se mogu mijenjati između posjeta. To znači da citirani materijal više ne postoji na trenutnoj stranici. Ako je dostupno, pregled Google predmemorirane kopije može pokazati gdje se citirani sadržaj pojavio na prethodnoj verziji stranice koju je Google posjetio. Navedeni izrazi mogu se pojaviti samo u naslovnim poveznicama i URL-ovima.

Navedeni pojmovi neće se pojaviti u isječcima web stranice ako se pojavljuju samo unutar naslovnih veza ili URL-ova web stranice. Također se ne podebljavaju podudaranja koja se javljaju u naslovnim vezama i URL-ovima.

 Google pretrazivanje.jpg Izvor: Shutterstock

Citirati ili ne citirati?

Korištenje navodnika definitivno može biti izvrstan alat za napredne korisnike. Općenito bi trebalo prvo isprobati pretraživanje na prirodnom jeziku, bez pribjegavanja operatorima poput navodnika. Prije mnogo godina mnogi su ljudi koristili operatore jer su tražilice ponekad trebale dodatne upute. Od tada su stvari napredovale pa operateri često više nisu potrebni.

Prema zadanim postavkama Googleovi su sustavi dizajnirani tako da traže točne riječi i izraze koji su uneseni te povezane pojmove i koncepte, što je često korisno. Ako koristite citirano pretraživanje mogli biste propustiti koristan sadržaj koji koristi blisko povezane riječi.

Naravno, postoje trenuci kada je bitna točna riječ na stranici. Za te situacije citirana pretraživanja ostaju dostupna i sada su još bolja, kažu iz Googlea.

 Pretrazivanje search (3).jpg Izvor: Shutterstock

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI