Streaming div otpušta zaposlenike uglavnom u SAD-u
Nakon usporavanja rasta broja pretplatnika Netflix provodi drugi krug otpuštanja ljudi s radnih mjesta. To znači da oko 4 posto radne snage postaje višak kroz program smanjenja troškova, izvijestio je Reuters, a prenosi Mobile World Live. U travnju je tvrtka prijavila svoj prvi gubitak pretplatnika kroz period duži od deset godina.
Potez slijedi nakon što je tvrtka već u svibnju 2022. otpustila 150 zaposlenika. U travnju je Netflix za lošije rezultate okrivio zasićenje na svojim najvećim tržištima, povećanu konkurenciju i makro faktore uključujući kontinuirani poremećaj zbog bolesti Covid-19 (koronavirusa) jer su imali loše vlastite procjene rasta pretplatnika u prvom tromjesečju 2022. godine.
Netflix nastavlja "značajno ulagati u posao", ali žele da "troškovi rastu u skladu s našim sporijim rastom prihoda", objašnjava kompanija. Smanjenje broja djelatnika rezultat je planova za stvaranje jeftinije razine pretplate s oglasima, kako bi se povećao broj pretplatnika. Iz tvrtke obećavaju kako neće dirati kvalitetu usluge i neće dodavati oglase aktualnim pretplatnicima nego osmišljavaju oglase za ljude koji su spremni gledati oglase, ako će cijena usluge biti niža.
Drugi plan im je spriječiti dijeljenje lozinki, što također utječe na broj pretplatnika usluge streaminga. Ipak, i uz lošije rezultate Netflix je broj jedan u svijet streaming usluga jer na globalnoj razini imaju 220 milijuna pretplatnika. Njegov daljnji rast sprječava konkurencija s platformama kao što su Disney+ (u lipnju je startao u Hrvatskoj) i Amazon Prime Video.
Netflix je nedavno u SAD-u krenuo s povećanjem cijene usluge streaminga, a cijene su povećane i u Velikoj Britaniji te u još nekim državama, što je dovelo do gubitka broja pretplatnika. U periodu do srpnja 2022. očekuje se pad za još dva milijuna pretplatnika, nakon pada od 200.000 pretplatnika tijekom početka 2022. godine.
Nakon lockdowna, tijekom kojeg su mnogi ljudi širom svijeta uzimali pretplatu na streaming uslugu kako bi lakše podnijeli „zaključavanje“, ali i nakon otvaranja granica ljudi imaju manju potrebu za sadržajima koje nudi Netflix.