PODCAST: Govorimo i o novom masovnom mediju? | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

PODCAST: Govorimo i o novom masovnom mediju?

Autor Igor Martić

Šveđani najviše vole slušati podcast, a na dnu ove liste su Japanci i Britanci

  Izvor: Maksym Velishchuk / Stock Budget / Profimedia

Tijekom posljednjih nekoliko godina podcast se pojavio kao novi oblik distribucije audio sadržaja širokoj međunarodnoj publici. Posebno popularni među mlađom publikom i digitalnim domorocima podcasti su posebno prikladni za dugotrajne audiosadržaje kao što su formati intervjua i razgovori koji zadiru dublje u određene teme ili posebne interese nego što to obično mogu radijski formati usmjereni na širu javnost.

U Hrvatskoj je pojam podcast poprimio drugačije značenje te se uglavnom snima u audio-vizualnom formatu, ali to nije originalni oblik koji definira podcast. To mora biti samo audio format.

 adult;bake;bakery;baking;beautiful;biscuit;blog;bloggin;broadcast;cake;camera;caucasian;communication;cook;cookie;cooking;course;day;domestic;egg;enjoyment;flour;food;fun;girl;happy;hobby;home;internet;kitchen;massaging;online;pastry;people;person;pie;podcast;preparation;screen;shoot;sweet;video;vlog;vlogger;vlogging;woman;young Izvor: - / Stock Budget / Profimedia

Prema posljednjem izvješću o digitalnim vijestima Instituta Reuters, prosječno 34 posto ispitanika iz 20 zemalja diljem svijeta slušalo je podcast u mjesecu koji je prethodio istraživanju, a razina prihvaćanja značajno varira na različitim tržištima. Sljedeći grafikon prikazuje gdje žive najveći entuzijasti i skeptici podcasta. Anketa, koju prenosi Statista, temeljena je na 2000 ispitanika po državi i provedena u prvom tromjesečju 2019. i u prvom tromjesečju 2022. godine.

 Podcast popualrnost u svijetu.jpg
Slušanje podcasta u pojedinim državama
Izvor: Statista

Od 2019. usvajanje podcasta poraslo je na svim tržištima. Švedska, domovina usluge Spotify, na čelu je zemalja u kojima je podcast popularan. Institut Reuters primjećuje da je pandemija u početku usporila rast tog formata jer je "COVID-19 poremetio putovanje na posao, negativno utječući na potrošnju vijesti". Uspon podcasta nastavio se ove godine te je korak bliže tome da postane pravi masovni medij.

 Slusanje glazbe (3) Izvor: Antonio Guillen Fernández / Panthermedia / Profimedia

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI