ISPORUKE XR (VR/AR) NAOČALA Porast će 10 puta do 2025. | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

ISPORUKE XR (VR/AR) NAOČALA Porast će 10 puta do 2025.

Autor Igor Martić

U pogledu isporuka prijeći će 100 milijuna jedinica

 Inovacije (1) Izvor: Shutterstock

Isporuke Extended Reality (XR) naočala s 11 milijuna jedinica u 2021. porast će oko 10 puta na 105 milijuna u 2025., prema najnovijoj Counterpoint Global XR (VR/AR) prognozi. Usvajanje headset uređaja za virtualnu stvarnost (VR) ubrzalo se 2020. i 2021., prvenstveno zahvaljujući dobrim performansama Oculus Quest 2 u segmentu potrošača i DPVR-a i Pica u poslovnom segmentu.

Količine XR naočala počet će značajno rasti u 2022. jer će to biti najveća godina za lansiranje novih XR proizvoda, s ponudama iz serije Oculus Quest, Sony PlayStation VR2 i najiščekivanijih Apple AR naočala.

 Oculus Quest 2.jpg
Oculus Quest 2
Izvor: Oculus

Oculus i Sony stvorili su veliku potražnju za svojim uređajima i izgradili dobru korisničku bazu za nadogradnje dok Apple ima snažnu povijest povećavanja količine isporučenih uređaja u nekoj novoj kategoriji. Kad oni nešto predstave, to je znak da je tržište zrelo za neku novu tehnologiju.

VR je u segmentu igara postao popularan prvenstveno zbog uspjeha Oculusovog Quest 2. Bežični oblik je budućnost za XR naočale. OEM-ovi i potrošači favoriziraju VR samostalne uređaje u odnosu na VR Tethered uređaje, što ove potonje čini relativno sporo rastućim faktorom oblika.

Proširena stvarnost (AR) ima mali tržišni udio od 2016., uglavnom opslužujući poslovni segment s proizvodima visokih specifikacija i visoke cijene. Malo je vjerojatno da će se to promijeniti u bliskoj budućnosti. S obzirom da se očekuje da će Apple ući u segment AR Tethered, očekujee da će postati najbrže rastući i drugi najveći faktor oblika do 2025. To će katalizirati sudjelovanje mnogih drugih brendova, posebno OEM-a pametnih telefona.

 Congreso;Congreso mundial de telefonía;Móvil;Ciencia y tecnología;GSMA;Virtual Fight;developmen;communication;products;mobile design;blonde;punch;realidad virtual;gafas realidad virtual;lucha virtual;puñetazo;Mobile Wolrd Congressmobile world;Business;Finance and Economy;Experience;Mobile telecommunications services;MWC;Reality;Oculus glasses;MWC17;Virtual boxing;Mobile phone manufacturing;Consumer electronics manufacturing;technology;Horizontal;girl;woman;oculus;HTC;virtual reality experience;congress;innovation;Spain;Catalonia;Barcelona;visitors;Europe;event;businessmen;Feria comercial;Fira de Barcelona;Tecnología;Tecnología inalámbrica;España;Europa;NOT_EDITORIAL_ONLY Izvor: Profimedia

Sjeverna Amerika će ostati najveće XR tržište, s obzirom na veličinu i napredak svojih potrošača i poslovnih korisnika. Ovu potražnju ispunit će najveći XR brendovi tog vremena kao što su Oculus i dugo očekivani novi igrači poput Applea.

Unatoč tome što je Europa trenutno glavno XR tržište s obzirom na veličinu srednje klase, očekuje se relativno spor rast zbog ograničenja sadržaja koja su pogoršana nedostatkom zajedničkog jezika.

Stoga se najbrži rast očekuje u Kini koja će imati koristi od ranog usvajanja 5G-a i zajedničkog jezika koji olakšava stvaranje sadržaja. Dio potražnje ispunit će postojeći proizvođači originalne opreme kao što su DPVR i Pico te veliki kineski OEM-ovi pametnih telefona koji će slijediti Apple u XR segmentu u prvoj polovici ovog desetljeća.

 XR, VR, AR naočale isporuke Counterpoint.jpg Izvor: Counterpoint

Ne zaboravimo na Metaverse, nedavno najrazvikaniji pojam na internetu kojeg je u 2021. aktualizirao Mark Zuckerberg. Zainteresirao je igrače u industriji i potaknuo ih da počnu razvijati nešto oko njega. Metaverse može biti katalizator za povećanje XR volumena u nadolazećim godinama budući da su XR uređaji glavno sučelje za Metaverse. Meta je vlasnik Oculus Questa, što će također dati obol cijeloj priči. U međuvremenu, Meta (bivši Facebook) možda će akvizirati i neki novi brend, kao što su prije više godina napravili s Oculus Quest.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI