MOTOROLINIH 95: Njihovi su izumi utjecali na povijest čovječanstva | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

MOTOROLINIH 95: Njihovi su izumi utjecali na povijest čovječanstva

Autor Krunoslav Ćosić

Motorola ovih dana slavi 95 godina postojanja i otkriva planove za sljedećih 95

 motorola-razr-40_byCraft_sRGB_17.jpg Izvor: Motorola

Od komunikacije između Zemlje i Mjeseca do oživljavanja modne ikone kroz njezinu div obitelji Motorola obilježava ključne trenutke u prošlosti koji su oblikovali čovječanstvo, ali također dijeli uvid u stvari za koje vjeruje da će revolucionirati svijet telekomunikacija.

Utjecaj na čovječanstvo

Od 1928. Motorola je na čelu tehnoloških inovacija. Možda najvažniji trenutak u prethodnim desetljećima bilo je slijetanje Apolla 11 na Mjesec tijekom kojeg je korištena Motorolina radio oprema koja je omogućila komunikaciju između Zemlje i Mjeseca.

 Motorola-infografika-SRB.jpg Izvor: Motorola

Tehnologija koju je razvila tvrtka Motorola omogućila je Neilu Armstrongu da sa svijetom podijeli poznate riječi: "To je jedan mali korak za čovjeka, ali jedan veliki skok za čovječanstvo."

Samo nekoliko godina kasnije Martin Cooper, bivši potpredsjednik Motorole i direktor Centra za razvoj i istraživanje, obavio je prvi poziv preko mobilnog telefona u New Yorku. Ovaj poziv je bio pravedan prvi korak na dugom putu da se ljudima diljem svijeta omogući komunikacija sa svojima prijateljima, obitelji i poslovnim kolegama u bilo koje vrijeme, s bilo koje lokacije. Ti su izumi oblikovali svijet kakav danas poznajemo.

 Motorola 1.jpg Izvor: Motorola

Utjecaj na kulturu

Početkom 2000. rođen je razr V3, a njegovo stvaranje redefiniralo je dizajn mobilnih telefona. Sa svojim svijetlim bojama, dizajnom na preklop i tankim kućištem razr v3 brzo je postao modna ikona u cijelom svijetu.

 Motorola razr 2022 (13).jpg Izvor: Motorola

Motorola je 2019. prepoznala potrebu korisnika za bržim internetskim brzinama, a rezultat je bio z3 model u kombinaciji s 5G moto modom. Ovaj telefon je također bio prvi komercijalno dostupan telefon u svijetu koji nudi 5G povezivost.

Od tog trenutka nadalje Motorola se usmjerila na demokratizaciju 5G veza uvođenjem 5G mogućnosti unutar svoje g serije. Taj istraživački duh i želja za inovacijama i danas se osjeća u svemu Motorola modeli.

Transformacija tehnologije

Motorola ove godine slavi 10 godina postojanja svoje g serije kreirane s ciljem da korisnicima ponudi najnovije tehnologije po pristupačnoj cijeni, uključujući najbrže procesore, napredne zaslone, izuzetne dizajn, brzo punjenje, 5G tehnologija i mnoge druge stvari koje su inače rezervirane za one skupe premium telefone.

Tvrtkini najnoviji modeli g-serije nude impresivne skupove čipova, snažne kamere i poboljšano iskustvo zabavu kada su u pitanju audio i zaslonske tehnologije tako da korisnici imaju pristup tehnologiji koja je njima najvažnije.

Motorola je nastavila tim putem sa svojom edge obitelji telefona. U protekloj godini tvrtka je predstavila neke od najtanjih telefona na svijetu, prvu kameru od 200 MP u telefonu, globalno se udružili s Pantoneom i uveli potpuno novi izgled stražnje strane telefona koristeći vegan kožu.

 Motorola razr 40 ultra Viva Magenta.jpg Izvor: Motorola

Obitelj Edge nastavlja pomicati granice mogućeg mijenjajući percepciju o tome kako kako bi telefon trebao izgledati, kako bi se trebao osjećati korisniku i za što bi trebao biti sposoban. Motorola je također lansirala novu generaciju modela razr.

Motorola razr 40 ultra donosi revoluciju na ovom polju te savitljivi telefon izgleda i uključuje najveći vanjski zaslon dostupan na telefonu na preklop omogućujući korisnicima da u svakom trenutku vide ono što im je najvažnije, a da za to i ne moraju otvarati telefon.

 motorola-razr-40-ultra_byCraft_sRGB_36.jpg Izvor: Motorola

Dinamički sustav šarki omogućuje korisnicima postavljanje telefona u različitim uvjetima za izradu profesionalnog sadržaja. Kako bi preklopne uređaje učinila dostupnima što većem broju ljudi, Motorola je snizila cijenu po kojoj ih je moguće kupiti kupiti zahvaljujući modelu razr 40.

Motorola Razr 40 nudi savršeno uravnoteženo iskustvo preklopnog telefona s vrhunskim značajkama. Novi razr modeli korisnicima pružaju mogućnost da postanu modne ikone, a to se vidi i po brojkama pokazuju da 20% novih kupaca Razr modela dolazi od vlasnika drugih premium brendova pametnih telefona.

Sljedećih 95 godina inovacija

I dok je Motorola ponosna na svoju povijest, tvrtka je i dalje fokusirana na sadašnjost neprestano razmišljajući o budućnosti. Ova perspektiva već je dala rezultate jer Motorola doživljava rast na svim tržištima diljem svijeta, posebno sa svojom premium obitelji, B2B strategijom uključujući usluge, rješenja i jedinstveno poslovanje kao što je ThinkPhone.

Ova postignuća podržavaju Lenovo brendovi kao što su prijenosna računala ThinkPad, premium Yoga računala za profesionalce i kreatore sadržaja i Lenovo Legion računala za igre.

 Lenovo ThinkPhone by Motorola (5).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić

"Mi u Motoroli želimo promijeniti tržište s našim vrhunskim uređajima i revolucionarnim značajkama. Kao dio predanosti Lenova pružanju pametne tehnologije svima kojima je potrebna, pružamo korisnicima više inovativnih opcija i to se isplati jer planiramo utrostručiti naše poslovanje u sljedeće tri godine godine”, rekao je Sergio Buniac, predsjednik Motorole.

S tim ciljem na umu Motorola je predana poslovanju na novim tržištima, jačanju B2B sinergije s Lenovo proizvodima i otkrivanju novih načina za poboljšanje marke Motorola i njezine povezanosti s korisnicima.

Povrh svega toga, Motorola će nastaviti donositi inovacije na tržište istražujući nove načine poboljšanja za svoje proizvode koji koriste AI tehnologiju, nove oblike uređaja sa savitljivim zaslonima i povezivost različitih uređaja na način koji korisnicima najviše odgovara. S ovom strategijom Motorola je spremna za sljedećih 95 godina.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI