THE BEST OF: Xiaomi u Zagrebu predstavio svoje povezive uređaje | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

THE BEST OF: Xiaomi u Zagrebu predstavio svoje povezive uređaje

Autor Krunoslav Ćosić

U svijetu postoji gotovo 600 milijuna mjesečno aktivnih korisnika MIUI sustava

 Xiaomi Zagreb Sheraton (4).jpg Izvor: Xiaomi

Xiaomi je svoje uređaje podijelio u šest cjelina - pametni telefoni, nosivi uređaji, uređaji za pametniji život, pametnu proizvodnju, iskustvo autonomne vožnje te humanoidne robote, a dio iz izuzetno široke ponude predstavljen je u zagrebačkom Sheratonu, u predsjedničkom apartmanu.

Kroz koncept Xiaomi Smart Living predstavljeno je vrhunsko iskustvo povezivanje, a koje omogućuje mobilna aplikacija Mi Home uz koju uređaji postaju još pametniji jer se mogu daleko više iskoristiti mogućnosti i značajke uređaja s kojima svakodnevno živimo.

Široki portfelj Smart Home i lifestyle IoT uređaja te Smart Living koncept u fokus stavljaju povezivanje uređaja čiji je cilj osigurati korisnicima pametan način života u modernoj, užurbanoj svakodnevici.

U Smart Home segmentu uzvanici su imali priliku iz prve ruke vidjeti i testirati uređaje iz ukupno šest kategorija:(1) televizija i mediji (projektor, televizija, upravljač za televiziju)
(2) usisavači (štapni i robotski usisavači te mini usisavač)
(3) ambijentalni uređaji (pročiščivač, ovlaživači, ventilatori, grijalice)
(4) kuhinjski uređaji (pekač, blender, kuhalo za vodu i kuhinjski robot)
(5) uređaji za rasvjetu (stolna lampa, osvjetljenje za monitor, noćna sobna lampa, noćno svjetlo koje se aktivira pokretom)
(6) pametni uređaji (kamere, pametne utičnice, senzor za otvaranje vrata i prozora, senzor detekcije svjetla.

 Xiaomi Mi Bedside Lamp 2 EU (7).jpg Izvor: Krunoslav Ćosić


Nadalje, u lifestyle segmentu uzvanici su mogli vidjeti i testirati uređaje iz ukupno šest
kategorija:
(1) satovi
(2) vozila (električni skuteri)
(3) uredski uređaji (Xiaomi Pad 6, monitori, WiFi pojačivač, wireless tipkovnica i miš, prijenosni pisač, wireless punjač, sat s mjeračem temperature i vlažnosti)
(4) uređaji za osobnu njegu (sušilo za kosu, hranilica za životinje, fontana za životinje, brijač, trimmer, četkica za zube, pribor za njegu brade)
(5) sportski uređaji (masažni pištolj, pametna vaga)
(6) dodaci (prijenosni zvučnik, mrežni sustav, mašinica za šišanje, pametni hub).

Smart home i lifestyle IoT uređaji dostupni su i mogu se isprobati i u mreži od osam trgovina Xiaomi Storea u Hrvatskoj i Sloveniji, od čega je pet u Hrvatskoj (dvije u Zagrebu i po jedna u Splitu, Rijeci i Osijeku) i tri u Sloveniji (dvije u Ljubljani i jednu u Mariboru).

„Smartphone x AioT“ strategija

„Ovo je prvo predstavljanje Xiaomijevog Smart Living koncepta kojim želimo pokazati široki portfelj Xiaomijevih IoT proizvoda i omogućiti prisutnima da iz prve ruke iskuse pametan način života koji Xiaomi postiže zahvaljujući svojoj „Smartphone x AIoT“ strategiji te poslovnoj filozofiji „Inovacija za sve“. U tom okviru, i uz inovativne tehnologije želimo pružiti praktičniji, učinkovitiji i zdraviji način života svakom pojedincu, te omogućiti pametan život za sve”, rekao je Goran Mudrovčić, direktor Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju.

 Goran Mudrovcic_direktor Xiaomi Hrvatska_Slovenija.jpg
Goran Mudrovčić
Izvor: Xiaomi

Da su IoT proizvodi iznimno popularni među korisnicima diljem svijeta dokazuju i poslovni podaci iz drugog kvartala 2023. godine. Naime, broj spojenih IoT uređaja na Xiaomijevoj AIoT platformi porastao je u 2023. na 654,5 milijuna ili za 24,2 posto u odnosu na 2022. (bez pametnih telefona, tableta i laptopa).

Nadalje, broj korisnika koji imaju pet i više priključenih uređaja na AIoT platformi je 13 milijuna ili 27,8 posto više u odnosu na prošlu godinu. Xiaomi kontinuirano nastavlja sa svojom vizijom „biti prijatelj s korisnicima i najcool kompanija u srcima korisnika pa je i broj mjesečnih korisnika Mi Home App (aplikacije) porastao na 17,1 posto, na njih 82,9 milijuna.

Uz navedeno, Xiaomi je posvećen proizvodnji kvalitetnih vrhunskih proizvoda s poštenim cijenama kako bi bili dostupni svima u svijetu. Globalna konuzultantska tvrtka Boston Consulting Group (BCG) uvrstila je Xiaomi na 29. mjesto na listi „50 najinovativnijih kompanija 2023“, što je pomak za dva mjesta na više u odnosu na prošlu, 2022. godinu.

„U Xiaomiju vjerujemo da razvoj tehnologije ima snagu da pozitivno preoblikuje načine življenja i funkcioniranja društva koje se kao i poslovanje digitalno transformira. U tome ključnu ulogu ima dobra tehnologija, za što se Xiaomi zalaže od svojih početaka”, rekao je Andrzej Gladki, zamjenik generalnog menadžera Xiaomi CEE&Nordics.

 Andrzej Glatki_Zamjenik direktora Xiaomi CEE_Nordics regije.jpg
Andrzej Glatki
Izvor: Xiaomi

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI