17 GODINA: Na vrhu globalnog tržišta za televizore | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

17 GODINA: Na vrhu globalnog tržišta za televizore

Autor Krunoslav Ćosić

2006. je Samsung zauzeo prvo mjesto na globalnom televizijskom tržištu

 Samsung 17 godina (2).jpg Izvor: Samsung

Samsung je već 17. godinu zaredom na vrhu globalnog tržišta za televizore, pokazuje istraživanje tržišta tvrtke Omdia. Samsung je ponovno zauzeo vrh globalnog TV tržišta za 2022. Ovo se postignuće može pripisati stalnoj predanosti tvrtke za stvaranje vrhunskog iskustva gledanja i dizajnu usmjerenom na korisnika.

Predstavljanje Bordeaux TV-a 2006. obilježilo je prihvaćanje LCD TV-a sa sofisticiranim dizajnom i faktorom male težine. To je bio prvi put da je Samsung zauzeo prvo mjesto na globalnom televizijskom tržištu. Tvrtka je nastavila približavati revolucionarne tehnologije potrošačima lansiranjem svog prvog LED TV-a 2009. i Smart TV-a 2011., držeći vodeću poziciju na tržištu tijekom predstavljanja tih uređaja, ali i nakon toga.

Dajući prednost svojem premium portfelju proizvoda Samsung je zadržao neusporedivo vodstvo u TV industriji impresivnih 17 godina, što najbolje pokazuje njegova linija Neo QLED televizora. U 2022. Samsung je prodao nevjerojatnih 9,65 milijuna QLED i Neo QLED televizora, čime je kumulativnu prodaju povećao na 35 milijuna uređaja od njihovog predstavljanja 2017. godine.

Samsung je u 2022. također dominirao tržišnim segmentom ultra-velikih televizora, s tržišnim udjelom od 36,1% i 42,9% za televizore veće od 75 inča, odnosno 80 inča. Za tržište premium televizora, čija je cijena veća od 2500 dolara, Samsung je zadržao najveći tržišni udio po prihodu od 48,6%.

„Naša vodeća pozicija u industriji u proteklih 17 godina omogućena je stalnom lojalnošću i povjerenjem naših korisnika u naše proizvode. Nastavit ćemo graditi put za stvaranje najizvanrednijeg doživljaja uređaja koji nadilaze vrhunsku kvalitetu slike“, rekao je Cheolgi Kim, izvršni potpredsjednik odjela Visual Display Business u tvrtki Samsung Electronics.

 Samsung 17 godina (1).jpg Izvor: Samsung

Samsung je nastavio pomicati granice kvalitete prikaza i inovacija uvodeći proizvode s najnovijom tehnologijom. Godine 2017. Samsung je definirao pojam „zaslon sljedeće generacije“ predstavljanjem prvog QLED TV-a, koji je po prvi put u industriji koristio Quantum Dot tehnologiju za postizanje 100-postotnog volumena boja.

Tvrtka je 2018. lansirala revolucionarni QLED 8K, nakon čega je uslijedio Quantum Mini Neo QLED s LED diodama i MICRO LED u 2021. Ova zbirka inovativnih tehnologija redefinirala je standard za kvalitetu TV slike i nastavila postavljati nova mjerila u industriji.

 Samsung The Frame televizor Izvor: Samsung

Osim toga, Samsung je bio na vrhu novih kategorija kao što je Lifestyle serija televizora. Počevši s unikatnim dizajnom The Serif televizora u 2016., Samsung je nastavio razvijati svoju portfelj proizvoda s dizajnom za poboljšanje korisničkog iskustva kroz uređaje kao što su The Frame, The Sero, The Terrace, The Premiere i The Freestyle.

U 2023. tvrtka Samsung nastavlja sa svojom predanosti inovacijama razvojem intuitivne tehnologije dizajnirane da zadovolji potrebe svakog korisnika. SmartThings će omogućiti besprijekornu integraciju i povezivanje više uređaja sa sigurnošću koja ostaje glavni prioritet, osnažujući korisnike da stvore duboko personalizirana iskustva koja odgovaraju njihovim jedinstvenim preferencijama i potrebama.

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI