Istraživanje u Hrvatskoj otkriva kakve su nam navike korištenja telefona i pametnih satova
Istraživanje provedeno na 65% muškaraca i 35% žena pokazuje da je najvažnija kategorija aplikacija ona za slanje poruka. 85% ispitanika najviše vremena provede koristeći WhatsApp, 65% ih najviše koristi bankovne i financijske aplikacije, 63% ispitanika najviše koristi Facebook, 52% koristi Instagram dok 44% najviše vremena provede koristeći Viber, pokazuju rezultati koje je na 65% muškaraca i 35% žena proveo Huawei. Od svih ispitanika, 70.4% dolazi iz Zagreba, dok ih je gotovo 50% staro između 36 i 50 godina.
Nakon aplikacija za slanje poruka, koje koristi 3/4 ispitanika, 70% smatra da je najvažnija kategorija društvene mreže, 60% ih smatra da su to bankovne aplikacije dok 36% korisnika najradije bira aplikacije za glazbu i streaming servise.
Što se tiče korištenja društvenih mreža polovica ispitanika dnevno provede između jednog i tri sata. Njih 29% provede između tri i pet sati dok ih 14% ispitanika dnevno na društvenim mrežama provodi i više od 5 sati.
58% korisnika u prosjeku koristi četiri do šest aplikacija, 18% koristi između sedam do devet, 12% koristi tri i manje dok 12% ispitanika koristi i više od deset aplikacija dnevno.
Izvor: Krunoslav Ćosić99% ispitanika posjeduje ili koristi pametni telefon, a čak 96% ih koristi za fotografiranje, snimanje te pristup i objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama. Zanimljiv podatak je i da 55% ispitanika posjeduje ili koristi pametni sat.
Gotovo četvrtina ispitanika smatra kako su najvažnije specifikacije prilikom odabira novog pametnog telefona funkcije i tehničke specifikacije kamera i snimanja videa. Njih 20% smatra da su to brzina procesora i kapacitet memorije, 18% bira dizajn i fizičke specifikacije, 16% cijenu i 14% izdržljivost baterije i mogućnost brzog punjenja.
Gotovo polovica ispitanika mijenja uređaj svake dvije do tri godine dok njih 42% to radi svake dvije godine. Što se tiče iznosa koji su Hrvati spremni izdvojiti za novi pametni telefon, gotovo 40% ispitanika spremno je izdvojiti između dvije i četiri tisuće kuna.