Povodom međunarodnog mjeseca privatnosti i sigurnosti Viber lansira nove funkcionalnosti
Viber je obostranu enkripciju uveo 2016. godine - u postavkama na Viberu automatski je uključena za grupne i privatne razgovore te ju korisnici ne trebaju dodatno uključivati. Budući da je Viber platforma na kojoj brendovi i korisnici redovito međusobno komuniciraju, ona pruža sve razine sigurnosti uz šifrirani prijenos poslovnih poruka.
Poruke se ne pohranjuju na Viberovim poslužiteljima, veze su sigurne i HTTPS-only tako da šifriranje tijekom prijenosa nudi iznimno visoku razinu sigurnosti za korisnike i brendove. Time su korisnici Vibera sigurni od hakerskih napada.
Povodom međunarodnog mjeseca privatnosti i sigurnosti Viber najavljuje globalno uvođenje funkcionalnosti „nestajućih“ poruka u grupnim razgovorima. Ova funkcionalnost je dostupna od lipnja 2020. u individualnim razgovorima, a od sada sudionici mogu jednostavno uključiti i isključiti tu značajku u bilo kojem grupnom chatu te odrediti žele li da poruke nestanu nakon 10 sekundi, jednu minutu, sat ili jedan dan nakon čitanja.
Ako vas je ipak strah da bi netko mogao napraviti snimku ekrana prije nego li poruka nestane, na uređajima koji koriste Android 6 ili noviji Viber će u potpunosti onemogućiti prosljeđivanje, kopiranje ili snimanje zaslona poruke kada je aktivirana opcija nestajanja.
Za starije verzije Androida i sve korisnike iOS-a članovi grupnog chata bit će automatski obaviješteni ako bilo koji član napravi snimak zaslona poruke koja će nestati. Značajka se može primijeniti na bilo koju vrstu poruke, uključujući fotografije i naljepnice.
Sigurnijima se mogu osjećati i korisnici dok putem chatova komuniciraju s tvrtkama. Sve brendove koje žele imati službenu poslovnu prisutnost na Viberu ručno pregledava i odobrava Viberov tim, a brendovi su dužni prihvatiti pravila o privatnosti korisnika za komunikaciju s korisnicima.
Izvor: Denis Rozhnovsky / Alamy / Alamy / ProfimediaProvjereni poslovni profili dobivaju "plavu kvačicu", što je znak autentičnosti koji korisnicima pokazuje da je brend pouzdan, što omogućuje transparentniju komunikaciju između korisnika i brendova. Pored toga, službeni poslovni račun može sadržavati podatke o brendu, logotipu, adresi i telefonskom broju - sve kako bi korisniku olakšalo provjeru i prepoznavanje stvarnog računa.
Viber se 2020. godine pridružio kampanji #StopHateForProfit kako bi pokazao svoju trajnu podršku zaštiti korisničkih podataka te je istovremeno prekinuo i sve poslovne veze s Facebookom. O ovom je koraku, u svom najnovijem istraživanju, pisao Mozilla Foundation gdje je Viber prepoznat, s općenito pozitivnom ocjenom, kao kompanija koja kvalitetno pristupa svom radu na zaštiti privatnosti.