BITNA JE ZAŠTITA: Upozorenje o zlouporabi umjetne inteligencije | Smartlife HR

Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete ubaciti do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste potrošili pet minuta vašeg potpuno beznačajnog vremena, na potpuno besmislenu radnju slanja ovog teksta. Budite sigurni da se on najverovatnije neće nikad pojaviti u medijima jer niti imamo vremena niti imamo želju da se bavimo. vašim glupostima.

Ostalo

Upišite pojam u tražilicu i pritisnite ENTER

BITNA JE ZAŠTITA: Upozorenje o zlouporabi umjetne inteligencije

Autor Igor Martić

Očekuju li nas online prijetnje i uznemiravanje u chatbotovima?

 Lauren Kunze, Iconiq (1).jpg Izvor: Mobile world live

Lauren Kunze, izvršna direktorica tvrtke Iconiq koji razvija AI, predviđa da će upotreba avatara postati prevladavajuća u poslovanju, ali je upozorila da je potrebna obuka ljudi za korištenje umjetne inteligencije kako bi se izbjegla zlouporaba tehnologije.

U uvodnom izlaganju trećeg dana MWC23 u Barceloni Kunze je ustvrdila da postoji potreba za etičkom standardizacijom umjetne inteligencije kako bi se zaštitili korisnici, prenosi Mobile World Live.

"Postoji jasna potražnja potrošača za primjenom umjetne inteligencije za sve vrste stvari", izjavila je Kunze dodajući da će "poduzeća koja ignoriraju tehnologiju riskirati da promaše dobar smjer, poput onih koji su odbacili mobilne uređaje početkom 2000."

 Lauren Kunze, Iconiq (2).jpg Izvor: Mobile world live

Izvršna direktorica je ukazala na značaj tehnologije i zašto je potaknula široku primjenu: "AI temeljen na jezičnom modeliranju, poput chatbota, može učiniti da se ljudi osjećaju emocionalno zadovoljni". No, istaknula je potencijal za AI da pruži novi put za online prijetnje i uznemiravanje u chatbotovima. Ljudska uključenost može pomoći u ublažavanju ovih rizika, objasnila je.

Kunze tvrdi da će etički standardi umjetne inteligencije također pomoći u zaštiti korisnika i, zauzvrat, spriječiti bilo kakav utjecaj na poslovanje koji proizlazi iz nedostatka odgovarajućeg upravljanja.

 Lauren Kunze, Iconiq (3).jpg Izvor: Mobile world live

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI