Očekuju li nas online prijetnje i uznemiravanje u chatbotovima?
Lauren Kunze, izvršna direktorica tvrtke Iconiq koji razvija AI, predviđa da će upotreba avatara postati prevladavajuća u poslovanju, ali je upozorila da je potrebna obuka ljudi za korištenje umjetne inteligencije kako bi se izbjegla zlouporaba tehnologije.
U uvodnom izlaganju trećeg dana MWC23 u Barceloni Kunze je ustvrdila da postoji potreba za etičkom standardizacijom umjetne inteligencije kako bi se zaštitili korisnici, prenosi Mobile World Live.
"Postoji jasna potražnja potrošača za primjenom umjetne inteligencije za sve vrste stvari", izjavila je Kunze dodajući da će "poduzeća koja ignoriraju tehnologiju riskirati da promaše dobar smjer, poput onih koji su odbacili mobilne uređaje početkom 2000."
Izvršna direktorica je ukazala na značaj tehnologije i zašto je potaknula široku primjenu: "AI temeljen na jezičnom modeliranju, poput chatbota, može učiniti da se ljudi osjećaju emocionalno zadovoljni". No, istaknula je potencijal za AI da pruži novi put za online prijetnje i uznemiravanje u chatbotovima. Ljudska uključenost može pomoći u ublažavanju ovih rizika, objasnila je.
Kunze tvrdi da će etički standardi umjetne inteligencije također pomoći u zaštiti korisnika i, zauzvrat, spriječiti bilo kakav utjecaj na poslovanje koji proizlazi iz nedostatka odgovarajućeg upravljanja.
Izvor: Mobile world live