Svjetska premijera prvog Mercedes-AMG hibridnog modela visokih performansi
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance s prednjim motorom s unutarnjim izgaranjem te stražnjim električnim motorom ulazi u serijsku proizvodnju, a kupci će imati u čemu uživati jer je temeljen na tehnologijama iz Formule 1.
Ima pogon s električnim motorom i baterijom kapaciteta 6,1 kWh na stražnjoj osovini kao i vlastitim snagama razvijenu bateriju visokih performansi. Punjenje se provodi preko 3,7 kW ugrađenog AC punjača, na punionici, wallbox sustavu ili kućnoj utičnici.
Kombinacija 4,0-litrenog V8 biturbo i električnog motora generira snagu sustava od 620 kW (843 KS) i maksimalni okretni moment sustava veći od 1.400 Nm. Električni domet od 12 kilometara omogućuje praktični domet, primjerice u gradu ili u stambenim četvrtima. Vožnja samo na električni pogon je moguća od mirovanja do brzine od 130 km/h, s time da je motor s unutarnjim izgaranjem uvijek isključen.
Ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h traje samo 2,9 sekundi, a brzina od 200 km/h se može dostići za manje od deset sekundi. Ubrzanje završava na 316 km/h. Električni motor snage 150 kW (204 KS) ugrađen je u stražnju osovinu, gdje je integriran s električki aktiviranim dvostupanjskim mjenjačem i elektronski kontroliranim stražnjim diferencijalom ograničenog proklizavanja u jednoj kompaktnoj jedinici električnog pogona.
Serijski Widescreen kokpit uključuje MBUX multimedijski sustav s AMG hibridnim specifičnim prikazima i funkcijama. Na ploči s instrumentima vozač može pročitati električni domet, potrošnju energije, snagu i moment električnog motora te temperature baterije i električnog motora.
Visokokvalitetna grafika na multimedijskom zaslonu vizualizira protok snage cijelog pogonskog sustava, broj okretaja, snagu, moment i temperaturu električnog motora kao i temperaturu baterije. Putnici na stražnjim sjedalima dobivaju informacije o protoku energije kao i snazi i okretnom momentu električnog motora na svom opcijskom multimedijskom zaslonu.