Dobrodošli u hibridnu budućnost gdje je stvarnost umrežena
Ericsson je objavio nova predviđanja za 2030. godinu. Očekujte hibridni trgovački centar odmah niz cestu od mjesta gdje živite – mjesto gdje su AR naočale, haptička odijela za tijelo i taktilne rukavice dostupni po niskoj cijeni. Mjesto koje se može programirati i prilagoditi gotovo beskonačnom broju aktivnosti.
U takvoj bismo budućnost trebali imati kozmetičke salone koji su programirani za nanošenje šminke koja se prilagođava vašem okruženju; bazeni u kojima možete koristiti oksigenirane VR uređaje za doživljaj nulte gravitacije. Postojat će vlastite tvornice u kojima možete odabrati prilagođene dizajne za bilo koji proizvod.
1. All-now Arena
Mogli biste biti i glumac i gledatelj, ali hoće li vas iskustvo uranjanja uzbuditi ili uplašiti? Gotovo 8 od 10 potrošača predviđa dvorane za događanja u kojima tehnologija teleprisutnosti omogućuje umjetnicima da digitalno nastupaju kao da su tamo osobno.
2. Salon ljepote
Kozmetičke salone koji koriste tehnologiju volumetrijskog modeliranja za digitalno poboljšanje izgleda u trgovačkim centrima očekuje 7 od 10 potrošača.
3. Meta krojač
Brza moda prilagođena samo vama – i vašem avataru. Više od 7 od 10 AR/VR korisnika predviđa krojača u trgovačkom centru koji koristi tkanine koje postaju vodootporne ili osiguravaju ventilaciju.
4. Bazen
Mnogi zamišljaju istraživanje nemogućih svjetova. Dvije trećine potrošača vjeruje da će postojati bazeni u kojima možete koristiti oksigenirane VR slušalice kako biste doživjeli svemir bez gravitacije.
5. Hibridna teretana
Za mnoge su tjelesna snaga i mentalno zdravlje neraskidivo povezani. Sedam od deset potrošača očekuje da će centri za mentalni fitnes imati multisenzorne, osobno prilagođene AR/VR scenografije koje pomažu u poboljšanju mentalnog zdravlja.
6. Printanje prema želji
Popravak i proizvodnja na zahtjev su budućnost. Više od polovice potrošača želi održivo kupovati u tvorničkoj trgovini koja reciklira njihove stare proizvode.
7. Restoran na čvoru svemira
Za mnoge je poželjno virtualno društvo bez ometanja. Polovica potrošača želi posjetiti restorane kako bi virtualno jeli s prijateljima u drugim restoranima, bilo gdje u svijetu.
8. Beskrajna trgovina
Iskušajte sve prije kupnje – barem virtualno. Tri četvrtine potrošača očekuje da će moći projicirati svoj dom unutar trgovine kada isprobavaju nove proizvode.
9. Medicinski multipleks centar
Navikli smo da je sve trenutno. Zašto čekati kada je zdravlje u pitanju? 77 posto potrošača predviđa medicinske centre u trgovačkim centrima s AI skeniranjem zdravlja koje daje gotovo trenutna ažuriranja zdravstvenog statusa.
10. Park prirode+
Za one koji žive u gradovima priroda je ono što im nedostaje. 73 posto potrošača očekuje AR/VR zoološki vrt u trgovačkom centru u kojem može komunicirati s bilo kojom životinjom, čak i s onima koje su izumrle.