Povećanje isporuka pametnih telefona iznosi 53,2% na godišnjoj razini
Lenovo je izvijestio o solidnom rastu prihoda od 17,9% na godišnjoj razini za fiskalnu godinu 2021.-22. (financijska godina za Lenovo počinje u travnju). Ali u prvom tromjesečju 2022. (siječanj-ožujak) tvrtkin je prihod pao za 17,1% (u odnosu na isti kvartal godinu dana prije) i porastao za 6,8%, ako se usporede podaci na godišnjoj razini (YoY).
U travnju 2021. Lenovo je usvojio novu organizacijsku strukturu u okviru svoje '3S strategije'. U novoj strukturi su tri glavne poslovne grupe — Intelligent Device Group (IDG), Infrastructure Solutions Group (ISG) i Solutions & Services Group (SSG). Najnoviji financijski podaci Lenova ukazuju na to da 'strategija 3S' radi na ponovnom pokretanju ovog divovskog poduzeća, prema podacima Counterpoint Researcha.
IDG i dalje zauzima najveći udio u globalnim prihodima Lenova. Tri poslovne grupe – IDG, ISG i SSG zabilježile su prihvatljiva povećanja na godišnjoj razini u prošloj financijskoj godini, od 17,5%, 13,3% odnosno 29,8%.
Komentirajući IDG, viši istraživački analitičar Ivan Lam rekao je: "Lenovo je napravio konstruktivan napredak u svom poslovanju s računalima i tabletima, ali je njegov posao s pametnim telefonima doživio fenomenalan skok."
Prema Globalnom tržištu pametnih telefona tvrtke Counterpoint Research, Lenovo je u CY 2021. ostvario povećanje isporuka pametnih telefona od 53,2% na godišnjoj razini. Što se tiče financijske godine Lenova njegove isporuke pametnih telefona porasle su 33,5% na godišnjoj razini u razdoblju 2021.-2022.
Lam je dodao: “Motorola je pridonijela rastu Lenovo pametnih telefona. Izlazak LG-ja iz poslovanja s pametnim telefonima dao je Motoroli veliku priliku za poboljšanje performansi na tržištima Sjeverne Amerike i LATAM-a. Svojom dobrom fuzijom hardverskih specifikacija i fer cijena Motorola se probila na tržištu. U srednjem rangu pametnih telefona na LATAM tržištima (Latinska Amerika) Motorolini uređaji imaju glavne kamere s većim pikselima i veći ROM, što ih čini privlačnima za LATAM potrošače.”
Na temelju podataka Smartphone Market Monitora tvrtke Counterpoint Research isporuke pametnih telefona Lenovo u Sjevernoj Americi i LATAM-u zauzimale su 79% ukupne prodaje u prvom tromjesečju CY2022.
Prema podacima tvrtke Counterpoint Research isporuke Lenovo osobnih računala i tableta smanjile su se za 9,5% odnosno 20,2% u prvom tromjesečju CY2022. Lenovo je nastavio svoju vodeću poziciju na tržištu osobnih računala, isporučivši 18 milijuna jedinica u tromjesečju i osvojivši 23,1% tržišnog udjela. Pad isporuka osobnih računala od 9,5% na godišnjoj razini uglavnom je posljedica nedostatka komponenti.