BIT ĆE ZABAVNO

ŠTO NAS ČEKA U 2022. GODINI? Aplikacija će ostvariti znatan rast

Autor Davor Dakić

Zabavne i društvene aplikacije kao kategorije dosegnut će najveći rast u 2022. godini

Izvor: Ascannio / Alamy / Alamy / Profimedia

Očekuje se da će (i) igre dizajnirane za sve popularnije doba metaverzuma također dobiti na snazi u sljedećoj godini, uz zabavne i društvene aplikacije, procjenjuje App Annie, a prenosi Mobile World Live.

U izvješću u kojem se predviđaju trendovi na globalnom tržištu aplikacija u 2022. godini tvrtka za analizu aplikacija procijenila je da će prihod od kupnje aplikacija za zabavu dosegnuti 12 milijardi dolara, potaknut pretplatama na streaming video zapise koji su zabilježili ubrzani rast od početka Covida-19 ( izbijanje koronavirusa) početkom 2020.

App Annie očekuje da će društvene aplikacije zadržati visoko drugo mjesto, a tržište aplikacija na pametnim telefonima bi u 2022. trebalo rasti za 9 milijardi dolara, što je 82 posto više u odnosu na 2020. jer se očekuje da će potrošači platiti 4 milijarde dolara više u usporedbi s tadašnjom potrošnjom.

„Zvijezde u usponu“ uključuju gaming aplikaciju Discord, video uslugu Tagged i kreatora kratkih videa Likee. Nadalje, društvene aplikacije trebale bi „uzeti“ gotovo polovicu ukupnog vremena provedenog na mobilnim uređajima.

Očekuje se da će u idućoj godini aplikacija za društvene mreže TikTok imati više od 1,5 milijardi aktivnih korisnika.

Metaverzum aplikacije

App Annie predviđa da će potrošači u 2022. potrošiti 3,1 milijardi dolara za takozvane metaverse aplikacije za igre. Tvrtka vjeruje da će "funkcije za izgradnju svijeta, koje korisnicima omogućuju interakciju u stvarnom vremenu putem njihovih virtualnih avatara, osvojiti publiku".

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI