Koliko su korisnici zaista vjerni nagriženoj jabuci, korejskom brandu i Pixel telefonima?
Google je nedavno predstavio svoj najnoviji pametni telefon u Pixel seriji. Uz Pixel 6 i Pixel 6 Pro tehnološki div ima za cilj uzeti veći dio tržišta iz Appleovih i Samsungovih ruku. Iako bi Pixel uređaji mogli pridobiti nove kupce, podaci iz Statista Global Consumer Survey sugeriraju da bi Googleova najveća bitka mogla biti zadržavanje onih koje već imaju.
Na pitanje kolika je vjerojatnost da će pri sljedećoj kupnji novog pametnog telefona prijeći na drugu marku pametnih telefona, gotovo polovica (49 posto) anketiranih korisnika Googlea u Sjedinjenim Državama rekla je da je to vjerojatno ili vrlo vjerojatno. 26 posto njih je izjavilo da će ostati vjerni Google brandu na svojem telefonu.
Apple, kralj lojalnosti među tehnološkim markama, ima suprotan rezultat od Googleovog: 52 posto njihovih korisnika reklo je da je malo vjerojatno ili vrlo malo vjerojatno da će promijeniti brend. To bi bilo spremno napraviti 26 posto njih.
Samsung ima sličnu bazu korisnika - 45 posto njih reklo je da planiraju ostati vjerni tvrtki i u budućnosti dok bi nešto manje od jedne trećine, njih 29 posto, promijenilo brand telefona prilikom sljedeće kupnje.