Markov Metaverse je trenutno glavni razlog za glavobolju mnogim investitorima, ali vjerojatno niti prvom čovjeku Mete nije lako
Meta je nedavno predstavila set naočala za virtualnu i proširenu stvarnost za koje se nada da će potaknuti zanimanje i prihvaćanje svog Metaverse okruženja s avatarima. Svi bismo u tom svijetu trebali imati svoj avatar, s kojim sjedimo na virtualnom sastanku, gledamo koncert, kupujemo...
Novi model Meta Quest Pro nudi realističnije iskustvo od trenutnih naočala za virtualnu stvarnost, osmišljeno je da potakne tvrtke i profesionalci da koriste Metaverse za više od samog igranja ili istraživanja virtualnih svjetova i zajednica.
Naočale Quest Pro po veličini su slične skijaškim naočalama i imaju stražnju stranu ugrađenu u remen. Meta kaže da su vizualni prikazi osjetno oštriji, jasniji i šareniji, s 37% povećanjem gustoće piksela što rezultira zaslonima od 1800 x 1920 piksela za svako oko.
Vidno polje je navodno znatno šire okomito i vodoravno i to će ga učiniti znatno impresivnijim naočalama. Metaverse je zamisao osnivača Facebooka Marka Zuckerberga. U listopadu 2021. promijenio je ime tvrtke u Meta dok je najavljivao Metaverse, opisan kao interaktivnu alternativu internetu.
U tom virtualnom svijetu korisnici stvaraju svoje avatare, a zatim se mogu sastajati i komunicirati s drugim ljudima te poslovati. Zuckerberg u metaverzum ulaže milijarde dolara, a neki sumnjaju da je upitna budućnost investicije, ne samo vremenski nego i hoće li ju korisnici uopće prigrabiti kao nešto novo i zanimljivo.