Streaming servis pokušava ublažiti usporavanje rasta broja pretplatnika
Ponudom jeftinije usluge, suočene sa sve jačom konkurencijom, Netflix razvija ponudu koja će biti podržana oglašavanjem tijekom streaminga. Tvrtka na taj način pokušava ublažiti usporavanje rasta broja pretplatnika i ponuditi jeftinije usluge.
Pojedinosti o partnerstvu s Microsoftom pojavile su se nakon što je glavni izvršni direktor Netflixa Reed Hastings u travnju dao naznaku da će uvesti pretplatnički plan po nižoj cijeni uz svoju osnovnu, standardnu i premium ponudu bez oglasa.
Ovaj potez osmišljen je kako bi se privukao veći broj pretplatnika nakon razdoblja usporavanja rasta, nakon što je Netflix promašio vlastite procjene u prvom tromjesečju, prenosi Mobile World Live. Hastings je ranije bio odlučno protiv oglašavanja, navodeći da usluga treba omogući gledateljima opuštanje pri gledanju sadržaja, bez iskorištavanja.
Netflix će koristiti Microsoft kako bi mu pomogao izgraditi "više opcija" za pristup svom sadržaju, a svi oglasi koji se poslužuju na platformi bit će na ekskluzivnoj osnovi.