Roblox se s prošlogodišnjeg drugog mjesta popeo na prvo mjesto u 2022. godini
Roblox je skinuo Fortnite s trona u najnovijem izdanju Omdijinog Metaverse Games Benchmarka koji ocjenjuje igre koje žele korisnicima ponuditi metaverzum. Novitet na Benchmark listi je Metin VR naslov Horizon Worlds.
Ocjenjivanje je provedeno kroz pet ključnih metrika procjene – opseg, monetizacija, zabava, interakcija i tehnologija, a Roblox je pobijedio u monetizaciji i interakciji. Svaka od pet kategorija ocjenjivanja podijeljena je u dodatne tri podkategorije kako bi se dobila konačna ocjena.
Drugoplasirani Fortnite jedini je naslov koji se nalazi među prva tri u svih pet kategorija. Fortnite je postao glavna lokacija za partnerstva robnih marki i međumedijske veze za lansiranje novih proizvoda. U međuvremenu, kupnja Bandcampa od strane matične tvrtke Epic Games bila je potez koji je izazvao iznenađenje, a svaka integracija glazbene tvrtke u Fortnite dodatno bi obogatila mogućnosti tržišta kreatora.
Trećeplasirani Minecraft napravio je više koraka prema vrsti partnerstva s markama za koje se specijalizirao Fortnite dok je četvrtoplasirani Zepeto iskoristio svoje vlastite snage, s događajima usmjerenim na svoju zdravu azijsku korisničku bazu.
Horizon Worlds na petom mjestu bio je dostupan samo na tri tržišta, ali ima planove za mobilne i web verzije. Igre unutar naslova bile su dobro prihvaćene, a već su sklopljena partnerstva s brendovima uključujući Fender i Mercedes.
Core je na šestom mjestu te je sve popularniji od posljednje iteracije benchmarka, najavljujući svoju buduću dostupnost za iOS i značajno obogaćujući svoju ponudu zabave inicijativama poput virtualnog glazbenog prostora koji je osmislio DJ Deadmau5.
Sedmi Dreams možda niti ne teži da bude veliki metaverzum otvoren svima, ali i dalje zauzima prvo mjesto u kategoriji zabave, s kvalitetom i rasponom iskustava koje stvara njegova predana zajednica zaslužujući proučavanje svih onih koji žele stvoriti ili usavršiti svoje metaverse igre.
Naglasak ocjenjivanja bio je na metaverse naslovima koji u svojoj srži imaju videoigre kao i brojne druge opcije za zabavu. Šest naslova imalo je svoju izvedbu ocijenjenu prema pet ključnih metrika za koje se smatralo da su sastavni dio stvaranja uspješnog metaverzuma: opseg, unovčavanje, zabava, interakcija i tehnologija. Svaka od njih podijeljena je u daljnje tri podkategorije, s rangiranjem izrađenim za svaku metriku i konačnim ukupnim rezultatom.