Donosimo jednu zanimljivu studiju slučaja
I jahte imaju informatički sustav (koji se može pokvariti). U priču je zatim uskočila tvrtka Zebra Systems, lokalni GFI Software partner u Adriatic regiji, zajedno s lokalnim partnerom Times Computers, te promptno reagirala i u najkraćem mogućem roku osposobila sustav i omogućila daljnji nastavak plovidbe jahte Lotus.
Luksuzna jahta Lotus duljine 45 metara opremljena je za smještaj 12 putnika i devet članova posade. Za 125.000 eura, koliko košta tjedni najam, jedini cilj joj je pružiti maksimalnu udobnost svojim gostima tijekom putovanja, uz gurmansku kuhinju, prostrani jacuzzi i teretanu na palubi za sunčanje.
Jahta je opremljena GFI UTM Kerio Control rješenjem koje osigurava besprijekoran rad svih ostalih dijelova sustava i osigurava siguran pristup internetu članovima posade i gostima. GFI Kerio Control je vatrozid i središnja je točka koja povezuje i omogućuje sigurnu komunikaciju sa svim podsustavima broda.
Izazov za jahte je dobivanje tehničke podrške gdje god se nalazili, što nije tako jednostavno s obzirom na mobilnu prirodu broda. Lotus se našao u blizini Trogira, što je bilo daleko od svoje početne točke. Daleko od GFI partnera koji je osmislio rješenje, klijent/kapetan je zatražio pomoć od proizvođača opreme GFI Software i regionalnog distributera Zebra Systems. Problem je bio što tehnološki partner uz čiju je pomoć uspostavljen sustav više ne posluje.
Uključujući lokalnog partnera i zamjenski uređaj Zebra Systems je učinio sve da zadrži povjerenje korisnika u kvalitetu opreme i jamči maksimalno vrijeme rada čak i daleko od kuće. Dodatna logistička ograničenja zbog pandemije koronavirusa nisu utjecala na dogovorenu razinu potpore.
Kapetan jahte Lotus Reynald Néron bio je izuzetno zadovoljan brzom reakcijom – uslijedilo je nekoliko poziva i e-poruka, a GFI Software partner iz Zagreba je na licu mjesta obnovio GFI Kerio Control sustav i omogućio djelovanje svim ostalim sustavima.