USKORO U EUROPI

FEN ZA BRZO SUŠENJE KOSE: Koristi tehnologiju infracrvenog svjetla

Autor Krunoslav Ćosić

Sušilo za kosu je predstavljeno u Las Vegasu, na sajmu CES 2024

Izvor: L'Oréal

AirLight Pro je dizajniran u suradnji s profesionalnim stilistima kako bi zadovoljio potrebe kako profesionalaca tako i potrošača. L'Oréal Grupa je uređaj za brzo sušenje kose razvila u partnerstvu sa startup (tvrtkom) Zuvi.

Fen AirLight Pro koristi kombinaciju tehnologije infracrvenog svjetla i protoka zraka koji nalik vjetru čini kosu prirodno osušenom čineći je sjajnijom, mekšom i hidratiziranom. Istovremeno uređaj suši kosu brže s optimiziranim protokom topline na različitim tipovima kose, u usporedbi s istim sušilom za kosu bez infracrvenog svjetla.

Troši i do 31% manje energije. Primjenjujući svoju patentiranu tehnologiju LightCare na sušilo za kosu Zuvi je razvio proizvod prve generacije koji koristi infracrveno svjetlo i zrak velike brzine za učinkovito sušenje vode na površini kose, čime se čuva unutarnja vlaga u pramenovima kose.

Izvor: L'Oréal

Za razliku od konvencionalnih sušila za kosu s grijačima AirLight Pro opremljen je posebnim brzim motorom sa 17 oštrica i patentiranom infracrvenom tehnologijom koju pokreću volfram-halogene žarulje za brzo sušenje kose bez pretjerane topline.

Na razvoju je sudjelovalo više od 100 inženjera, dizajnera, frizera i znanstvenika iz L'Oréalove Divizije za istraživanje i inovacije i tvrtke Zuvi kako bi ponudili profesionalni alat za sušenje kose koji nadilazi sve do sada poznate performanse.

Izvor: L'Oréal

Ističu kako AirLight Pro pruža do 33% više hidratizirane kose, do 59% sjajnije, glađe i mekše kose, brže vrijeme sušenja i poboljšano korisničko iskustvo na temelju povratnih informacija vodećih profesionalnih stilista.

AirLight Pro je dizajniran tako da se sve postavke mogu prilagoditi prema individualnim potrebama svakog pojedinca, a testirao ga je L'Oréal na više od 500 ljudi s različitim tipovima kose. Ovaj revolucionarni uređaj pruža njegu kosi, istovremeno brine i o planetu, a tijekom ove godine će biti predstavljen na tržištima Sjedinjenih Američkih Država i Europe putem profesionalnog brenda, L'Oréal Professionnel.