Australci osnivaju centar za borbu protiv prijevara, a najčešće se koriste tekstualne poruke
Australska vlada namijenila je 58 milijuna AUD (38,8 milijuna dolara) nadzorniku tržišnog natjecanja u zemlji za stvaranje nacionalnog centra za borbu protiv prijevara i online prijevara (scam i fraud) poboljšanjem razmjene podataka između niza vladinih agencija i privatnog sektora.
Australsko povjerenstvo za tržišno natjecanje i zaštitu potrošača (ACCC) pozdravilo je vladino financiranje za uspostavu Nacionalnog centra za borbu protiv prijevara, piše Mobile World Live, a postupno će se uvoditi od 1. srpnja 2023. s mogućnošću tehnologije dijeljenja podataka koja će se izgraditi tijekom sljedeće tri godine.
Zamjenica predsjednika ACCC-a (Australian Competition and Consumer Commission) Catriona Lowe objasnila je da će centar okupiti stručnost i resurse za ometanje prevaranata, podizanje svijesti potrošača i povezivanje žrtava prijevara s uslugama u kojima su izgubili novac ili im je identitet bio ugrožen.
"Povećanim dijeljenjem izvješća o prijevarama i drugim inicijativama centar će pomoći u informiranju sektora financija, telekomunikacija i digitalnih platformi da poduzmu pravovremenije i učinkovitije korake za zaustavljanje prevaranata."
Lowe je dodao da su tekstualne poruke nadmašile glasovne pozive kao najčešće prijavljena metoda koju su koristili prevaranti u 2022. godini, s gotovo 80.000 prijava. Australsko tijelo za komunikacije i medije (Australian Communications and Media Authority) uvelo je u 2022. godini pravila prema kojima mobilni operatori moraju identificirati, pratiti i blokirati SMS prijevare.