Popularni streaming servis ima rješenje u borbi protiv zloupotreba
Spotify je kupio Kinzen, stručnjaka za otkrivanje štetnog sadržaja, ali nisu objavili iznos koji su pri tome potrošili. To je najnoviji korak u pokušaju sprječavanja distribucije neugodnog sadržaja na platformi.
Kinzen pruža usluge Spotifyju od 2020. koristeći strojno učenje i ljudsku stručnost lokalnih akademika i medija za analizu zvuka i otkrivanje upitnog sadržaja na stotinama jezika i dijalekata.
Spotify je primijetio da bi mu akvizicija njegovog partnera pomogla u razumijevanju "krajolika zlouporabe" i boljem prepoznavanju prijetnji u nastajanju. Kinzenova tehnologija posebno je prikladna za procjenu podcasta, formata koji čini glavni dio potrošačke ponude tvrtke za streaming.
Dustee Jenkins, globalni voditelj javnih poslova u Spotifyju, objasnio je da će akvizicija poboljšati sposobnosti za rješavanje štetnog sadržaja na "način koji bolje shvaća lokalni kontekst".
Taj je potez dio stalnih pokušaja tvrtke da poboljša sigurnost i zadrži štetan sadržaj izvan platforme Spotify, a dolazi u trenutku kada regulatori tjeraju online pružatelje usluga da se pozabave distribucijom ilegalnog i opasnog materijala.