PROMJENA ADRESE

PROBLEMI PRI PRESELJENJU Nova adresa, stari telekom operater, ali tamo nema usluge

Autor Krunoslav Ćosić

Potpisali ste ugovor s telekom operaterom, ali na novoj lokaciji usluga nije dostupna odnosno nije dostupna ista razina kvalitete. Što sad?

Izvor: Profimedia

Prije godinu dana potpisali ste pretplatnički ugovor na 24 mjeseca, koristit ćete fiksni pristup internetu određenog telekomunikacijskog operatora putem optičke infrastrukture i sve bi trebalo biti kako ste i planirali. U međuvremenu, odlučili ste se preseliti na drugu adresu – može to biti u istom gradu, u drugi grad, na selo, u planinu…

Na novoj lokaciji također trebate fiksni pristup internetu, od operatora ste pismenim putem zatražili preseljenje priključka, ali operator s kojim ste potpisali dvogodišnji ugovor na novoj adresi ne isporučuje svoju uslugu. Dakle, ne možete preseliti priključak.

Izvor: Profimedia

Ili, isporučuje uslugu, ali ne i istu kvalitetu kakvu ste imali na staroj lokaciji. Na primjer, na prvoj ste lokaciji preko optičkih vlakana imali brzinu od 200 Mb/s pri downloadu, a na novoj lokaciji internetski priključak moguć je samo preko bakrene parice, a to znači 10 ili 20 Mb/s. I što sad?

Ako telekom operator s kojim ste potpisali ugovor ne želi prekinuti ugovor dok mu ne platite sve preostale rate, našli ste se u problemu. Za koji ipak postoji rješenje.

Izvor: Profimedia

Hrvatski regulator HAKOM propisuje da imate pravo raskida ugovora, bez obveze plaćanja naknade za prijevremeni raskid. Svojem telekom operatoru, uz zahtjev za prekid ugovora s obveznim trajanjem, pismenim putem pošaljite dokaz (potvrdu) o promjeni prebivališta ili boravišta, a potvrdu ćete dobiti u nadležnoj policijskoj upravi.