Uz pametne satove sve je veći broj prstenova na prstima koji mogu pratiti zdravstvene parametre
Analitičarska kuća IDC predviđa porast broja pametnih prstenova u kategoriji nosivih uređaja u nastajanju u nadolazećim kvartalima. Očekuje se da će novi igrači u tom području povećati pritisak na glavne brendove koji se bave praćenjem zdravlja.
U svom ažuriranju isporuke nosivih uređaja za treće tromjesečje IDC je istaknuo rast u tom segmentu, a razlog su porast manjih robnih marki i novih kategorija. Pametni satovi i slušalice i dalje su na vrhu tržišta.
Tijekom trećeg ovogodišnjeg tromjesečja isporučeno je 148,4 milijuna jedinica širom svijeta, što je rast od 2,6 posto na godišnjoj razini, piše Mobile World Live. IDC je primijetio da je ukupna vrijednost nova najviša vrijednost do sada za neko treće tromjesečje u godini.
Apple je predvodio tržište s udjelom od 20,2 posto, iako su im količine pale za 26,7 posto. Imagine Marketing držao je 9,6 posto udjela, a slijedi Xiaomi sa 7,8 posto. Samsung i Huawei kompletirali su prvih pet na listi.
Razgovarajući o stanju segmenta, voditelj istraživanja IDC-a Jitesh Ubrani rekao je da unatoč određenoj konsolidaciji "još uvijek ima dosta raznolikosti u smislu marki i čimbenika oblika".
"Praćenje zdravlja i kondicije daleko je napredovalo od originalnih Fitbit i Pebble satova, ali najveći pokretač nosivih uređaja bila je pojava manjih i uglađenijih dizajna."
"Očekuje se da će pametni prstenovi novijih marki kao što su Oura, Noise, BoAT, Circular i drugi pokrenuti novi faktor oblika u nadolazećim kvartalima, a istovremeno će vršiti pritisak na postojeće robne marke da uvedu inovacije u praćenje zdravlja."