Od 2019. godine u Hrvatskoj je moguće naručiti dostavu putem Glovo aplikacije
Najčešće naručujemo banane, mlijeko, vodu, krumpir i jaja, pokazuju rezultati koje je za hrvatsko tržište objavio Glovo, osnovan u Barceloni prije šest godina, a na našem su tržištu prisutni dvije godine tijekom kojih su dostavili više od 9 milijuna proizvoda.
Glovo je u Hrvatskoj prisutan u 11 gradova, planiraju dolazak i u nove gradove, a svaka peta osoba u Hrvatskoj preuzela je Glovo aplikaciju na svoj mobitel, odnosno svaka druga u gradovima u kojima je Glovo prisutan. Gloveri su tijekom svojih dostava prešli 12 milijuna kilometara što je jednako kao da su 30 puta prešli udaljenost od Zemlje do Mjeseca.
Popularnosti aplikacije Glovo zasigurno je „pomogla“ i epidemija koronavirusa jer od prošle godine ova aplikacija, koja korisnike povezuje s restoranima, lancima supermarketa, ljekarnama i maloprodajnim trgovinama, ima rast veći od 500 posto nego prije pandemije.
Među najčešće naručivanim namirnicama (koje više od 1.000 trenutno aktivnih Glovera dostavlja u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Zadru, Rijeci, Slavonskom Brodu, Sisku, Puli, Karlovcu, Varaždinu i Velikoj Gorici) našle su se banane kojih je dostavljeno više od 20 tona, zatim mlijeko kojeg je dostavljeno više od 70.000 litara te voda, krumpir i jaja. Od gotove hrane najpopularniji je takozvani fast food – burgeri, pizza i grill.
Među najtraženijim pojmovima u aplikaciji za vrijeme pandemije našao se kvasac, a od dostavljenog kvasca u posljednjih godinu dana moglo se ispeći više od 5000 kruhova.
Na globalnoj razini, na 20 tržišta na kojima posluje (Južnoj Europi, Istočnoj Europi, Bliskom istoku i Africi) Glovo ima snažnu bazu od više od 10 milijuna korisnika i izvrsnu partnersku mrežu. Španjolska tvrtka nedavno je osigurala investiciju vrijednu 450 milijuna eura (530 milijuna američkih dolara) u krugu financiranja serije F. Glovo će investiciju iskoristiti za razvoj Q-commerce odjela i proširivanje svoje jedinstvene više-kategorijske ponude na svim tržištima na kojima posluje.