Sajam E3 (Electronic Entertainment Expo) u Los Angelesu službeno je zatvoren
Nakon godina otkazivanja najveći sajam igara na svijetu - službeno mrtav. Sajam se nije održavao od 2019. godine, a posljednje četiri godine imao je online verziju samo 2021. godine. U međuvremenu se pojavilo nekoliko novih virtualnih događaja
Nekad najveći gaming sajam na svijetu, E3 (Electronic Entertainment Expo) u Los Angelesu, službeno je zatvoren. Da je konferencija zauvijek otkazana potvrdio je njezin glavni organizator u izjavi za Washington Post. Piše sve i na službenoj stranici, a na kraju su napisali GGWP (Good Game, Well Played).
"Teško je reći zbogom tako dragom događaju, ali to je najbolja odluka s obzirom na nove prilike koje naša industrija ima na raspolaganju za dopiranje do obožavatelja i partnera", rekao je Stanley Pierre-Louis, direktor Entertainment Software Association, organizacije koja je organizirala dosadašnjeg sajma E3.
Inače, događaj je otkazivan zadnjih nekoliko godina, zbog čega su ga predstavnici gaming industrije uglavnom već otpisali, no među gamerima je ipak postojala nada da će se E3 vratiti.
Inače, E3 nije održan od 2019. godine, a zadnje četiri godine je tek 2021. godine imao digitalnu odnosno online verziju. Nakon što je prethodno najavljeno da ga neće biti prije 2024. godine sada je ta mogućnost definitivno odbačena. Zauvijek!
Brojni su razlozi za gašenje, a pandemija koronavirusa, koja je gotovo dvije godine sprječavala velika okupljanja i događanja, samo je jedan od njih. A ono što je značajno za to razdoblje (2020. - 2021.) je da su izdavači igara masovno počeli koristiti internet kako bi svoje proizvode ponudili izravno igračima.
To je, među ostalim, dovelo do pojave nekoliko novih virtualnih događaja koji su donekle popunili prostor koji je do tada bio rezerviran za događanja "uživo". Tako su se pojavili brojni streamani događaji kao što su Nintendo Direct, Sony State of Play i Xbox Games Showcase.
Ili, riječima Stanleyja Pierre-Louisa, kolaps i konačan kraj E3-ja uzrokovali su timovi za razvoj igara i izdavači koji su napustili tradicionalne sajmove i fokusirali se na vlastite prezentacije usmjerene izravno na igrače umjesto na insajdere i novinare industrije igara, koji su bili u središtu pažnje sajma E3.