BOLJE OD OSTALIH

ZNAKOVI S KINESKOG TRŽIŠTA: Honorova strategija daje uspjeh

Autor Krunoslav Ćosić

Honor je u trećem tromjesečju ove godine zauzeo prvo mjesto po isporuka pametnih telefona u Kini

Izvor: Freepik

„Honor je usredotočen na ponudu pristupačnijih proizvoda srednje klase s promotivnim cijenama za trgovce i potrošače“, ističe Counterpoint Research te zaključuju kako se ova strategija pokazala učinkovitom. Prvo su mjesto Honoru potvrdili IDC i Canalys.

Honor je svoj udio povećao s prošlogodišnjih 17,2 na 18,3 posto u Q3 2023, a uz vraćanje na nekadašnje prvo mjesto uspjeli su i povećati broj isporuka pametnih telefona za 3 posto. Mnogi su drugi proizvođači imali pad, a zauzeli su prva mjesta.

Vivo je na drugom mjestu imao pad od 13 posto, Oppo 14 posto, a Apple na četvrtom mjestu po isporukama imao je pad isporuka od 10 posto, u odnosu na Q3 2022. godine. Na petom i šestom mjestu smjestili su se Xiaomi i Huawei, s rastom isporuka od 5 odnosno 37 posto u slučaju Huaweija.

Izvor: Counterpoint

Jedan od razloga Honorovog uspjeha su pametni telefoni iz serija Honor 90 i Honor X50. Serija Honor X50 fokusirana je na poboljšanje izdržljivosti, kao nova jedinstvena prodajna točka, što je dodalo zamah isporukama u trećem kvartalu.

S druge strane, Honor je pokazao ambicije u kategoriji preklopnih pametnih telefona uključujući Honor V Purse i Magic Vs2, nudeći potrošačima različite specifikacije i raspone cijena uređaja.

„Honor se vratio na prvo mjesto nakon više od godinu dana, sa svoja 3 nova sklopiva modela poboljšavši svoju poziciju u segmentu visoke klase od 600 USD“, naglasio je IDC. A kada je riječ o tržištu sklopivih uređaja Honor Magic V2 zauzeo je prvo mjesto među svim sklopivim modelima u trećem kvartalu 2023. u Kini.

Izvor: Krunoslav Ćosić