Isporuke pametnih telefona nikako da se stabiliziraju, i dalje su u padu
Globalno tržište pametnih telefona palo je za 1% u trećem tromjesečju 2023. Pokazuju to podaci koje je objavio Canalys. Potaknuto regionalnim oporavcima i potražnjom za novim proizvodima tržište pametnih telefona zabilježilo je dvoznamenkasti uzastopni rast u trećem tromjesečju, uoči predbožićne prodajne sezone.
Očekivano, Samsung je zadržao vodeću poziciju s 20% tržišnog udjela, unatoč malom padu u odnosu na treće tromjesečje 2022. Apple je zauzeo drugo mjesto sa 17% tržišnog udjela dok je Xiaomi na trećem mjestu imao 14% tržišnog udjela.
OPPO (uključujući OnePlus) zauzeo je četvrto mjesto s 9% tržišnog udjela, zahvaljujući svojoj snažnoj poziciji u Aziji i Pacifiku. Transsion je zaokružio prvih pet s udjelom od 9% i izvanrednim rastom iz godine u godinu.
"Nova lansiranja iz Huaweija i Applea naelektrizirala su tržište u ovom kvartalu, nadmašivši obnove vodećih serija mnogih drugih dobavljača", rekla je Amber Liu, analitičarka u Canalysu.
Huaweijeva nova Mate serija, koja sadrži najnoviji Kirin čipset, izazvala je entuzijastične reakcije potrošača u kontinentalnoj Kini. Operatori se utrkuju oko zaliha Huawei uređaja kako bi zadovoljili sve veću potražnju.
Apple s novom iPhone 15 serijom i znatno poboljšanim performansama i značajkama može očekivati veću potražnju. Samsung smanjuje modele u početnom segmentu kako bi se usredotočio na profitabilnost. Iz Canalysa ističu kako su Xiaomi i Transsion brzo kapitalizirali oporavak na tržištima u nastajanju s konkurentnim proizvodima. Očekuje se daljnji napredak prodaje i dugoročni uspjeh Xiaomija i Transsiona.