Mreža koju obožavaju mlađi korisnici poprilično je uspješna, ali nešto ih ipak muči
Snap, vlasnik aplikacije Snapchat, tijekom trećeg tromjesečja je zabilježio rast prihoda od 57 posto u odnosu na prethodnu godinu, ali izvršni direktor Evan Spiegel pokazao je prstom na nedavno uvedene promjene privatnosti u iOS-u kao ometajući čimbenik u njegovom oglašivačkom poslovanju za koji se očekuje da će nastaviti donositi probleme u tekućem tromjesečju.
Spiegel tvrdi da su promjene praćenja oglasa, koje su uvedene u lipnju i srpnju, otežale oglašivačima mjerenje i upravljanje njihovim kampanjama za iOS. Iako su očekivali određeni stupanj smetnji u poslovanju, novo rješenje za mjerenje koje je ponudio Apple nije ostvarilo očekivanja.
Makroekonomski učinci pandemije Covid-19 (koronavirusa) također su utjecali na poslovanje zbog prekida lanca opskrbe i nedostatka radne snage.
Snap je ostvario prihod od 1,1 milijardu dolara, a neto gubitak je pao 64 posto, na 72 milijuna dolara. Dnevna baza aktivnih korisnika porasla je za 23 posto, na 306 milijuna. U tekućem tromjesečju 2021. očekuje se prihod od 1,16 do 1,2 milijardi dolara.
Tvrtka je u više navrata upozoravala na utjecaj Appleovog ažuriranja koje korisnicima iOS-a omogućuje odustanak od praćenja kroz više aplikacija, a što utječe na oglašavanje i prihode. Facebook i Google također su bili oprezni u pogledu sličnog utjecaja na njihovu dobit od oglašavanja.