Problemi s lancem opskrbe najveći su pojedinačni faktor slabljenja
Predviđa se da će se prihodi od e-trgovine po prvi put u 2022. smanjiti u odnosu na prethodnu godinu, prenosi Statista Digital Market Outlook.
Mnogi stručnjaci u industriji osporavaju usporedbu današnjih brojki rasta s podacima prije Covid-19. Unatoč tome, tržište je sada prisiljeno uhvatiti se u koštac sa značajnim pitanjima o tome kako ići naprijed. Čak i ako trenutno postoji velika prepreka, i dalje se vjeruje da će se online udjeli na kraju povećati i da će se rast prihoda vratiti.
Ipak, očekivani negativni rast treba uzeti u kontekstu prethodne prognoze za 2022., koja je predviđala 481 milijardu dolara više prihoda do kraja godine. Problemi s lancem opskrbe najveći su pojedinačni faktor slabljenja, a inflacija također igra značajnu ulogu u reviziji prema dolje.
Općenito očekivana globalna recesija i kasniji porast nezaposlenosti predstavljaju sektoru e-trgovine značajne prepreke koje treba prevladati prije nego što se konačno vrati na pravi put.
Prema podacima Statista Digital Economy Compassa prihodi od e-commerce usluga u 2019. godini iznosili su 2.632 milijardi američkih dolara, u 2020. dostigli su 3.266 milijardi dolara, u 2021. su skočili na 3.843 milijarde dolara.