Glavna platforma na kojoj influenceri imaju najveći utjecaj je Instagram
Većina ljudi vjeruje mišljenju svog društvenog kruga prilikom donošenja odluka o kupnji. Kao što pokazuju podaci iz ankete Statista Global Consumer Survey, mnogi vjeruju i ljudima koji slobodno dijele svoje živote s nama na društvenim mrežama i barem se osjećaju kao naši poznanici: influenceri.
Influencerski marketing postao je jedan od najpopularnijih i najučinkovitijih oblika internetskog marketinga. Budući da milijuni korisnika interneta svakodnevno pregledavaju platforme društvenih medija u potrazi za zabavom, inspiracijom i preporukama proizvoda ne čudi što trgovci iskorištavaju moć najprepoznatljivijih lica društvenih medija za promociju.
Globalna tržišna vrijednost influencerskog marketinga više se nego udvostručila od 2019. godine i iznosila je oko 13,8 milijardi američkih dolara u 2021. Kako podrška utjecajnih osoba i dalje sazrijeva industrija, veličina i vrijednost marketinških platformi utjecajnih osoba također se nastavljaju širiti svake godine čineći suradnju između robnih marki i kreatora isplativijom nego ikad.
Influenceri trenutno imaju najveću moć nad odlukama ljudi o kupnji u Brazilu, Kini i Indiji, prema istraživanju koje je reprezentativno za online populaciju zemalja. Dok je utjecaj utjecajnih osoba postao samo veći u Brazilu i Indiji, nedavno se smanjio u Kini, ali je ipak ostao na visokoj razini.
U većini drugih zemalja trend praćenja utjecaja pri odlučivanju o kupnji dobio je na snazi. Danska i Japan bile su među zemljama koje upućuju malo pažnje na utjecajne osobe, iako je njihov broj sljedbenika također u tim zemljama sve veći.
Među Europljanima Talijani su bili najviše "pod utjecajem" - njih 22 posto su u 2022. godini rekli da su nešto kupili jer je slavna osoba ili influencer reklamirao proizvod.