Još od travnja 2017. godine Samsung nije bio toliko uspješan
Globalna prodaja pametnih telefona u travnju 2022. pala je 8% na godišnjoj razini, ali je Samsungova prodaja porasla za 9% na godišnjoj razini.
Samsung je zauzeo skoro jednu četvrtinu globalnog tržišta pametnih telefona u travnju 2022. Ovo je najveći tržišni udio za Samsung od travnja 2017. godine. Samsungova prodaja pametnih telefona na godišnjoj je razini u travnju 2022. zauzela 24% globalnog tržišta pametnih telefona, prema Market Pulse Service Counterpoint Research. Ovo je najveći mjesečni tržišni udio za Samsung od travnja 2017.
Prodaja tvrtke porasla je unatoč tome što je globalna prodaja pametnih telefona pala za 8% na godišnjoj razini tijekom istog razdoblja. Zapravo, to je bila jedna od rijetkih marki koja je rasla unatoč padu tržišta.
Rast je pomogao Samsungu da treći mjesec zaredom u 2022. bude predvodik na globalnom tržištu pametnih telefona. Također je postao brend broj 1 na indijskom tržištu u travnju, prvi put od kolovoza 2020. godine.
To je potaknuto snažnim performansama serije Galaxy S22 u premium segmentu i A serije u srednjem segmentu. Samsung je također imao nisku izloženost kineskom tržištu u padu, što je negativno utjecalo na prodaju svih kineskih OEM-a. Samsungovo upravljanje lancem opskrbe kroz 2022. također je uspješno udovoljavalo potražnji.
Očekuje se da će u drugom tromjesečju 2022. Samsung vjerojatno zadržati vodeću poziciju na globalnom tržištu pametnih telefona. Segment sklopivih uređaja, u kojem je Samsung trenutno neprikosnoveni lider s modelima Galaxy Z Flip3 i Galaxy Z Fold3 također ima mnogo potencijala. Samsung će vjerojatno nastojati sniziti cijene sklopivih telefona kako bi stekao konkurentsku prednost.